Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinpäs eilen ensimmäistä kertaa raskaana olevan ihan rehellisesti kännissä

Vierailija
26.04.2008 |

Teki kyllä joenkin pahaa katsoa. Satuin siis olemaan samaan aikaan kioskilla missä tämä huomattavan raskaana (varmaan 8 kk menossa) oleva (minulle tuntematon) rähjäsi viinalle haisten ja kantaen kassissa tyhjiä ja täysiä kaljapulloja. Ihan selvästihän toi ei ollut terve, mutta kurjaa ettei ole saanut/halunnut apua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos todella oli raskaana, niin se ei ole sinun asia. Jokainen käyttäköön elämänsä niinkuin haluaa.

Vierailija
2/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummollanikin on ihan älyttömän iso maha. Taaksepäin ei näy yhtään, mutta on kuin viimisillään raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko niin että raskaana olevan naisen kännääminen, tupakointi, huumeet ja huonot elintavat muutenkin ajavat OIKEUKSINA yli syntymättömän lapsen oikeuden hoivaan ja huolenpitoon?!?!?!

Itse olen voimakkaasti esim. päihdeongelmaisten äitien pakkohoidon puolesta. Monissa muissa maissa pakkohoito on mahdollista, mutta jostain syystä SUomessa viinanjuonti lasketaan ihmisen loukkaamattomiin PERUSOIKEUKSIIN!! AAAARRGH, herätkää ihmiset!

Vierailija
4/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilata lapsen terveys tuollalailla. jotkut ne ei vain välitä.

Vierailija
5/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran opetusryhmässä kaksi neljää kymppiä lähestyvää naista. Juttelin niitten kanssa joskus kadulla ja toinen niistä kertoi että heidän pitäis vissiin ruveta molempien laihtarille kun heitä oli molempia onniteltu perheelisäyksestä. Paitsi että kumpikaan ei ollut raskaana. Kieltämättä olin ajatellut ihan samaa että ovatkohan pieniin päin.

Vierailija
6/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ascitesmaha eli vatsaontelo nestettä pullollaan maksakirroosin takia, ei kyllä erota raskausmassusta mitenkään vaatteet päällä.... toki harvemmin näkee nyt ihan raskautumisikäisiä NIIN huonokuntoisia alkkiksia.

Vierailija
7/7 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli onko niin että raskaana olevan naisen kännääminen, tupakointi, huumeet ja huonot elintavat muutenkin ajavat OIKEUKSINA yli syntymättömän lapsen oikeuden hoivaan ja huolenpitoon?!?!?!

Itse olen voimakkaasti esim. päihdeongelmaisten äitien pakkohoidon puolesta. Monissa muissa maissa pakkohoito on mahdollista, mutta jostain syystä SUomessa viinanjuonti lasketaan ihmisen loukkaamattomiin PERUSOIKEUKSIIN!! AAAARRGH, herätkää ihmiset!

Oletko miettinyt kuinka moni päihdeäiti jättäytyisi kokonaan pois äitiysneuvolan piiristä, jos pakkohoito uhkaisi? Sit ne lapset syntyisivät ties minkälaisissa olosuhteissa eikä kukaan pystyisi valvomaan mihin ne päätyis. Et ei hyvä vaihtoehto sekään. En missään nimessä hyväksy päihteiden käyttöä raskausaikana, mutta pakkohoito ei ole se ratkaisu tähän ongelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi