Vaadinko liikoja? Vai onko mieheni kusipää??
Olemme kolmen lapsen kanssa kaikki 4 kipeinä. Lapsilla 5, 4 ja 2 v on ollut kuumetta useamman päivän noin 39 ja tänään jakselevat vähän vähän paremmin. Olen ollut maanantaista asti pois töistä.
Tiistaina sairastuin itsekin ja kuumetta reilu 38,
Ja mitä tekee mies? Painaa pitkää päivää töissä (lähtee klo 6 ja palaa n. 19 - 20). Ja nyt lähti lenkille "jotta itselle tulisi vastuskykyä".
Olisin niin kolmena iltana kaivannut pientä lepoa ennen lasten nukkumaan menoa, mutta ei.. No olenhan toki ollut päivät kotona, mutta ei se erityistä lepoa ole ollut...
Kommentit (22)
Kyse oli siitä, että mies halusi ekstrapitkän (oma valinta) työpäivän jälkeen omaa aikaa lenkille mennäkseen, vaikka olisi voinut (pitänyt!!) antaa se pieni oma hetki sairaalle ja väsyneelle vaimolle..
Mieshän on terve, ei hän voi jäädä töistä pois kokonaiseksi viikoksi vain sinua avustamaan.
Näissä jauhetaan että pitäis jäädä kokonaan pois töistä. Eikö ap kirjoittanut vaan illasta, ajasta jälkeen normaalin työpäivän, jonka mies nyt on käyttänyt omiin rästitöihinsä. Tai omiin harrastuksiinsa.
Miehillä nyt vaan on se luulo, että kotona ollessa vaan lomaillaan. Sano ap miehelles että toivoisit illalla jaettua vastuuta että saat itsekin hiukan levätä. Ei se sanomatta itse tajua.
Meillä ainakin oli homma niin, että mies oli töissä 8 h, minä vastaavan ajan kotona lasten kanssa, ja lopusta ajankäytöstä joko neuvoteltiin tai jaettiin automaattisesti puoliksi.