Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten ahdistelijoista..

Vierailija
05.02.2009 |

Mua niin ottaa päästä, kun en tiedä mitä voisin tehdä..Asutaan isossa kaupungissa keskustassa. Pihamme on aidattu ja turvallisen oloinen. Tyttäreni 7v. onkin kavereiden kanssa etupihalla varsinkin kesällä leikkimässä yksin ja minulla on näköyhteys leikkipaikalle.

Viime kesänä tapahtui kumminkin sellainen tilanne, että tyttäreni juttusille oli tullut mies ja kysellyt missä tyttömme asuu ja pyytänyt häntä tulemaan mukaansa roskakatokselle, joka on suuri ja lukittu.Tyttäreni oli kieltäytynyt. Hän tuli kotiin ja oli säikähtäneen oloinen ja kertoi miehestä ja siitä, että oli pyytänyt roskakatokselle ja tyttäreni ihmetteli sitä, kun miehellä ei ollut roskia mukana.

Soitin poliisille ja sieltä sanottiin, että vastaavia tapauksia on viimeaikoina kaupungistamme tullut useampia.. Ohjeet oli, että jos tyttäreni tunnistaisi miehen, joka asuu todennäköisesti pihapiirissämme voisimme seurata mihin asuntoon hän menee ja soittaa heille ja he seurailevat kuka tyyppi siellä asuu..

Tyyppi ei ole meitä vastaan tullut koko tänä aikana, kunnes eilen tyttäreni oli pihalla ja kotiin tullessa kertoi, että oli nähnyt miehen kauppakassi kädessä ilmeisesti menossa kotiinsa.

Mitä ihmettä voin tehdä??? Mua ahdistaa, että pihapiirissämme asuu tälläinen ihminen! Tarkemmin en asuntoa tiedä, vaikka tyttäremme havainto rajasi paljon rappuja pois. Miten uskallan päästää tyttöä ulos? Koulukin alkaa syksyllä..Miten voin suojella lastani ja toisten lapsia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaseudulla, missä asumme, on samantapainen riesa. Ollut jo vuosikaudet. Lasten on kuljettava kouluun ja kavereille jokatapauksessa. Lapset tietävät miten tällaisiin mukaansa pyytäviin ihmisiin tulee suhtautua. Toki pelkäävätkin, mutta pyrimme välttämään yksin liikkumista.

Minuakin ahdistaa tämä tilanne. Ap:n tilanne on sikäli harmittava, että henkilö asuu lähistöllä. Poliisi on aika voimaton näissä tapauksissa, pitäsi olla kunnolliset tuntomerkit ym.

Ap:lle vinkkinä syksyä varten. Informoi lapsesi koulukavareiden vanhempia tapahtuneesta. Sopikaa vanhempien kanssa, että koululaiset kulkevat AINA porukassa, ei yksin. Nämä ahdistelijat jututtavat yleensä vain yksinäisiä lapsia.

Vierailija
2/5 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autonsa kyytiin. Sen jälkeen en ole päästänyt lasta kulkemaan koulumatkoja yksin, jos ei ole ollut kaveria, niin olen aina vienyt/hakenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa?????

Eipä paljon hyödytä muuten ketään......

Vierailija
4/5 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/5 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kohta uskalla päästää lastaan minnekään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan