Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vittu. KIUKKUISTA narinaa Sampo pankista. ov

Vierailija
25.04.2008 |

Nyt kyllä palaa käämit totaalllisesti kyseisen puljun takia.

Nettinpankin sivut eivät päivity ollenkaan, esim. ne katevaraukset ei näy ollenkaan ja muutenkaan ne verkkopankin sivut ei toimi niin kuin pitäisi. Herjaa vaan koko ajan, että Java on vanhentunut tms. VAIKKA se EI sitä ole! Onneksi edes se miniversio toimii joten kuten.

Huomasinpas tässä äsken, että tilini on 30 euroa MIINUKSELLA??!! Ja tarkemmin tutkittuani huomasin, että sieltä oli otettu yksi korttiostos, jonka olin tehnyt tämän kuun alussa. Ei voi muuta sanoa kuin voi paska.

Onneksi käytän tuota Sampan tiliäni lähinnä Huutonet ja Ebay käytössä + siellä on aina muutama kymppi " Pahan päivän varalle" , tuet sun muut tulee Nordean tilille. Muuten olisin kyllä sulkenut tuon Sampon tilin jo aika päiviä sitten. Ja mun Sampon visa electron ei toimi automaatilla _vieläkään_ herjaa vaan, että ottakaa yhteys pankkiinne tms. (ja olen ottanut jo ties kuinka monta kertaa!), kassalla kyllä toimii ihan normaalisti.

Ihan turhaan nuo Sampopankit yhdistyivät, kun siitä ei seurannut mitään muuta kuin ongelmia ongelmien perään! Ja Sampon isot herrat antaa vaan pelkkiä tyhjiä lupauksia, ensinhän sivujen sun muiden piti toimia moitteetta viime kuussa, sitten luvattiin että ne toimisi tässä kuussa ja lopuksi se muuttuikin kesäkuuksi. Sen päivän kun näkis.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tässä on nyt jo mennyt hiukan liian kauan aikaa, kun ei vieläkään verkkopankkikaan toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan