Millä perusteella "valitset" facebookystäviä?
Meinaan vaan kun yhellä mun tutulla on pari sataa fb-kaveria, ja suuri osa sellasia joiden kanssa ehkä kerran 10 v sitten jutellu.
Mulla itellä on vaan sellasia ihmisiä kavereina, joiden kanssa oon muutenkin tekemisissä.
Kommentit (3)
Mä olen hyväksyanyt pääsääntöisesti vain ne, jotka tunnen vapaa-ajan ympyröistä. Työkavereita ja asiakkaita en.
Mutta mun mielestä ei ole mitään pahaa viritellä yhteyttä vaikka ala-asteen aikaisiin ystäviin, edes virtuaalisesti. Olisiko parempi unohtaa kokonaan? Mulla on mm. vauvakerhon tuttuja FB-kavereina, vaikka en enää heitä useinkaan tapaa, kun olen töissä ja muutettiinkin mun äitiysloman jälkeen. Välillä vaihdetaan muutama viesti silti.
Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän ihmisiä tuntee. Kaikkiin ei voi pitää tiivistä yhteyttä, mutta mun mielestä on kiva pitää edes vähän harvempaa yhteyttä kuin unohtaa kokonaan.
En siis haali ystäviä, vaikka ohjelma ehdottelee jatkuvasti ihmisiä, jotka tunnen ihan hyvin. Jos joku haluaa ystäväkseni, suostun, jos olemme tosielämässä ystäviä tai neutraaleja. Torjun sellaisessa tilanteessa, että olen esim. työn takia joutunut olemaan ystävällinen (kaikkien kanssahan pitää tulla toimeen työpaikalla ja asiakassuhteissa), mutta tosiasiassa en pidä ihmisestä enkä halua hänen tietävän mitään yksityiselämästäni.
no ehkä ois ihan hauskaa jos löytäis vaikka ystäviä ja tuttuja vuosien takaa =)
juu ja mulla kyllä tulee oleen aika suppea tuo ystäväluettelo muutenkin, en ole meinaan mikään kauhean sosiaalinen tyyppi. ihmetytti tosiaan kun kävin siellä kurkkaileen, ja sellainen 100 ystävää tuntuu olevan kaikilla. mä en ees tunne niin montaa ihmistä.