Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En luotakaan mieheeni täysin... :/

Vierailija
04.02.2009 |

Mieheni sai kutsun kaverin polttareihin. Sain mieheni puheista sellaisen käsityksen että siellä ryypätään rankasti. En ole kolmen vuoden yhteiselon aikana ikinä nähnyt miestäni humalassa, usein puhuu että joo sitten kännätään kunnolla mutta puheeksi on aina jäänyt. Nyt aloin miettiä että millainen mieheni on humalassa+pelkässä miesseurassa... Mitä jos kaverit yllyttää häntä pettämään? En usko että hän pettäisi minua, mutta silti jotenkin huolestuttaa. Jotenkin tuntuu oudolta kun ei voi itse olla vahtimassa, eikä siinä polttariporukassa ole ketään tuttuani joka voisi pitää miestä silmällä. Sanokaa nyt mulle että huolehin ihan turhaan! Eikö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suhteen pitäisi perustua luottamukseen, eikä vahtimiseen. Ja jos huonosti käy niin parempi sen kai selvitä nyt eikä 10 vuoden päästä.

Kyllä siellä kaikki hyvin menee.

Vierailija
2/6 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, että miestä saa oikein potkia liikenteeseen. Joskus hiipinyt joku asia mieleen, mutta parempi ne työntää taka-alalle äkkiä häipymään, kun aihetta ei kuitenkaan ole. Yleensä ainoa huoli miesten illasta se, että isäntä sen kerran ottaa liikaa ja sitten saan pestä ykästä paitaa tms.

Peukkuja sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla oikeus vahtia ja kytätä? Pitäisitkö itse samanlaisesta epäilystä ja kyttäilystä?

Vierailija
4/6 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuskin mies siellä polttareissakaan hirveästi juo kun aina ennenkin on jäänyt pelkkään uhoamiseen... :) Varmaan kuvittelen vaan omiani, mun päässä liikkuu outoja ajatuksia menkkojen aikaan...

Vierailija
5/6 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä kummaa onkin, olen aina ajatellut että luotan mieheeni... Mutta nyt kun on tällainen tilanne edessä, minua alkoi jännittää. Tottakai mies menee niihin polttareihin, en aio kieltää, muutenkin pääsee (tai haluaa) niin harvoin liikkeelle ilman minua ja lasta.

Vierailija
6/6 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kännääminen ole mikään syy epäluottamukselle. Vain jos miehesi on antanut indikaatiota että on pettävää sorttia, sitten voit olla huolissasi. Muuten mielestäni huolehdit ihan turhaan. Kaikkihan sitä joskus vähän ottaa viinaa :) Ja jos et ole nähnyt miestäsi 3 vuoteen kännissä, niin tuskin hän edes kovin paljoa ottaa - miehethän nyt puhuu kovistellakseen aina "kunnon ryyppäämisestä".