Alottaisitko suhteen
miehen kanssa, joka väittäisi olevansa vapaa. Ja päivien tapailun jälkeen sinulle selviäisikin, että mies onkin seurustellut koko ajan toisen kanssa.
Näin kävi minulle, tai siis minä olen se "ensimmäinen" nainen. Nyt olen tyytyväinen, että selvisi ajoissa millainen mies oikeasti on. Mutta edelleen ärsyttää se, että hän "pääsi kuin koira veräjästä", jatkoi vain tyytyväisenä toisen naisensa kanssa, kun minä jäin itkemään. Ja ihmetyttää tämä toinen nainenkin, vaikka hänellekin selvisi, että mies oli valehdellut, niin silti jatkoi suhdetta hänen kanssaan. Mitä lie valheita minustakin keksinyt (kuten mullekin ex naisistaan selitti vaikka mitä, että olivat hulluja mustasukkaisia jne).
Kommentit (11)
tässä ihmetyttääkin, kun vaikuttaa fiksulta tuo toinen nainen. Minä olin se, joka otti naiseen yhteyttä ja kysyin ovatko kauankin olleet yhdessä tämän miehen kanssa, kun minä ihan luulin olevani hänen kanssaan...
Toivon, että tosiaan huomaisi hänkin vielä ajoissa millainen mies todella on kyseessä. En kyllä ihmettele sitäkään, että on häneen silti langennut, koska mies oli todella !! hurmaava, hyväkäytöksinen, todella hyvännäköinen, kehui ja "tunteili" jatkuvasti, osteli tavaroita ja muuta mukavaa. Minäkin hurmaannuin häneen aivan täysin, samoin kaikki tuttavani.
Oli melkoinen shokki, kun hänen todelliset touhunsa selvisivät.
fiksulta vaikuttavat naiset voivat olla miesasioissa kyllä ihan ulapalla. Varsinkin jos mies on ns. Auervaara.
Sen verran mitä itse olen seurannut esim. pääkaupunkiseudun deittielämää, niin netissä pyörii ihan joukoittain sellaisia miehiä jotka pyörittää useampia naisia kerralla. Saavat netin kautta hyvin yhteyksiä sovittua, nimittäin.
Eli kyllä saa nykynainen olla hyvin varovainen suhteen alussa ja epäillä epäilemästä päästyäänkin.
narsistiksi ja Auervaaraksi miestä epäilenkin.
Varsinkin alussa oli tarjoamassa aina kaikki ruuat, juomat yms. mutta pidemmälle jutun mentyä yhtäkkiä alkoikin "unohtelemaan" luottokorttia sun muuta vastaavaa. No tätä ei tapahtunut kuin kerran-pari ja yleensä jälkeenpäin sitten taas tarjosi jotain vastineeksi, mutta silti jäi siitäkin epäilyttävä olo.
Lisäksi kalasteli koko ajan kehuja, mm. kyseli kovin jos olimme nähneet tuttaviani, että mitä ne mahtasivat meinata hänestä. Ja kehui itsekin, että "Virtaset" tykkäsivät, että oon tosi hyvä tyyppi.
Oli täysin hurmaantunut minuun, jatkuvasti halailemassa ja ihastelemassa minua, lähetteli jatkuvasti viestiä miten tykkää minusta järjettömästi.
Aivan yhtäkkiä tällaisen kehumisillan päätteeksikin oli napannut toisen naisen. Ja kun asia minulle selvisi, niin alkoikin selittelemään, että kyllä hän musta tykkää, mutta ei vain voi tunteilleen mitään. No jo on kummat tunteet, kun illalla pari tuntia aikaisemmin vannoo rakkauttaan minuun, ja hetken päästä ne ovatkin epävarmoja tunteita :D
Joopa joo. Nyt jo oikein naurattaa koko tyyppi, mutta samalla ärsyttää miten hän vain voi porskuttaa eteenpäin tämän uuden naisen kanssa.
Lisäksi ärsyttää ja hävettää, kun koko sukunikin tutustutin tyyppiin. Ja kaikki kehuivat miten mahtavan miehen olen vihdoinkin löytänyt...
sanoisin, että on 99,9% todennäköisyys, että hän porskuttaa eteenpäin tämän toisen naisen kanssa edelleen ihan prikulleen samalla tyylillä - eli heilastelee myös muita. Tää on näillä miehillä verissä, ei ne sitä vaan yhden naisen kohdalla tee.
Yksi hyvä pääsääntö miesten kanssa on myös se, että muistaa sen, että mies tekee ja sanoo ihan mitä tahansa niin kauan kuin on mahdollisuus päästä punkkaan. Se on tosi kuin vesi. Selviää aika äkkiä onko mies tosissaan, kun ensin pihtaa vähintään 3 kuukautta ja sitten vielä testaa mitä mies sanoo, kun herää aamulla vierestä ilman meikkiä ja tukka pystyssä... :=)
Itse olen törmännyt erään lahkon johtajaan joka ilmeisesti on narsisti. Hän on aiheuttanut minulle ja kymmenille muille paljon kärsimystä.
Narsistille ihmiset ovat kuin tavaroita, joita he haluavat omistaa ja käyttää, lopulta heittää roskiin, kun eivät enää tarvitse. Näillä ihmisillä ei ilmeisesti ole omaatuntoa lainkaan.
Toivon että voit hyväksyä tapahtuneen opettavaisena kokemuksena ja jättää sen pikku hiljaa taaksesi kokonaan. Aikaa se varmaan vähän vaatii, koska hyväksikäytetyksi ja huijatuksi tuleminen rakkaussuhteessa on varmaan traumatisoivaa. Olipa hyvä ettet päätynyt tuollaisen miehen kanssa naimisiin.
Sellaisen seura on traumatisoivaa.
http://www.narsistienuhrientuki.info/
Saatat löytää keskusteluista kohtalotovereita.
Tästä olenkin erittäin kiitollinen, että asia selvisi näinkin varhaisessa vaiheessa, vaikka olinkin ehtinyt jo täysin retkahtaa mieheen.
Itse vielä todella huonojen aikaisempienkin miejuttujen takia olin tosi epäileväinen tätä miestä kohtaan alussa !! Epäilin jopa hänen nimeäänkin ja ihan kaikkea jonkin aikaa. Vähitellen kuitenkin aloin luottamaan häneen täysin, niin vakuuttava hän osasi olla ! Lisäksi kaikki sukulaiseni ja kaverini alkoivat kehumaan miten mahtava tyyppi hän on, pidä kiinni tuosta miehestä, vihdoinkin olet löytänyt rehellisen kunnon tyypin yms. kommentteja !
Ihmetyttää miten mies onnistui niin täydellisesti huijaamaan kaikkia. (Ettei pelkästään minua, joka olin täysin sokaistunut rakkaudesta...)
vaikka mies ei mikään nuori enää ollutkaan, niin veti ätinsä joka juttuun mukaan. "Kerroin äidille, että oon tavannut tosi ihanan naisen, juttelin äidille meistä, äiti sitä ja äiti tätä"
Kuitenkaan en tätä äitiä koskaan ehtinyt näkemään, vaikka pyysin, että äiti voisi tulla mukaamme johonkin.
Lieneekö koko äitiä ollut enää olemassakaan :D
on muuten kanssa hyvä merkki: jos itse et tapaa tämän tyypin kavereita tai sukulaisia, niin hälytyskellot soimaan - jotain se tyyppi peittelee...
Aika Auervaara kyllä, ei kai sentään koittanut rahaa huijata?
suoranaisesti ehtinyt vielä rahaa huijaamaan, vaikka pari näitä tilanteita oli, joissa hänellä oli se luottokortti "unohtunut" hetkeksi johonkin muualle ja minä tietysti sitten tarjosin hänelle sillä kertaa.
Kertoi uskomattomia tarinoita entisistä naisistaan, miten naiset olivat äärimmäisen mustasukkaisia ja riidanhaluisia, joku uhkasi häntä puukolla, toisen kohdalla naapurit soittivat poliisit rauhoittamaan tilannetta, mutta hän ei tietystikään itse ollut tehnyt mitään ja poliisitkin ymmärsivät heti, että nainen on juonut ja riehunut.
Omiin kavereihinsa kuulemma on vähän huonot välit, kun seurusteli vuosia tällaisen ylimustasukkaisen naisen kanssa, joka alkoi aina juhlissakin riitelemään jos hän vaikka puhuikin jonkun muun naisen kanssa.
Joo minkäköhän takia ne välit kavereihin on menneet.. veikkaampa, että herra on kavereidensakin naisia pokaillut ja kavereitaan samaan malliin kusettanut.
Hyvä että pääsit eroon. Ja se toinen nainen epäilemättä kuulostaa ihan yhtä tyhmältä kuin tuo mieskin, että ansaitsevat varmasti toisensa!