Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapurin mies pelkää tyttöbakteereita..? vai mikä on? ov

Vierailija
25.04.2008 |

mä en edes tiedä kuinka tän asian muotoilen järkevästi, kyseessä ihan pieni juttu, mutta saa minut tämän tästä tuntemaan itseni oudoksi ja tyhmäksi.

meidän naapurustossa on paljon pieniä lapsia, ja käydään päivästä toiseen samassa leikkipuistossa. monet naamat on tulleet jo hyvinkin tutuiksi, ja itse tykkään rupatella aikuisen kanssa lähestulkoon mistä tahansa, kuluu ulkoiluhetket rattoisammin.

olen mielestäni ihan normaali puisto-rupattelija, en tuppaudu, utele, kerro omia henkilökohtaisia asioitani, juorua tms. yleensä saan puistossa mukavaa juttuseuraa. mitään sen erikoisempaa seuraa en etsi.

nyt olen huomannut (aluksi pistin huonojen päivien tms. piikkiin) että naapuritalossa asuva mies käyttäytyy mua kohtaan jotenkin ihmeellisesti. jos ollaan ainoat aikuiset koko puistossa niin kääntyy kokoajan niin että on selkä minuun päin. jos erehdyn kysymään tai toteamaan jotain lapsiin liittyvää (minkä teen vahingossa koska olen puistotuttu ko. miehen vaimon kanssa ja tunnen sen tähden lapset), vastaa korostetun tylysti yhdellä sanalla ja menee syrjemmälle seisomaan.

käyttäytyy näin luullakseni myös muita naisia (ei ehkä vaimoaan, en ole koskaan nähnyt heitä yhdessä) kohtaan, naapuruston miehille rupattelee sujuvasti ja on ihan normaali.

sinänsä tämä nimenomainen mies ei ole sillä lailla kiinnostava että erikseen himoaisin hänen seuraansa. jotenkin vain tunnen itseni ihan taulapääksi aina kun unohdan varoa ja rupeankin jotain juttelemaan ja hänen käytöksensä viestii selkeästi että " siis mä en TODELLAKAAN aio puhua sulle yhtään mitään!" .

mikä juttu tällainen naisille puhumattomuus (siis arjen normaalissa tilanteessa, nyt ei olla missään yökerhossa tms.) oikein on? tyttöbakteeritko pelottaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko tollanen nyt edes mieleen jollekin? Olisko ujo vaan.

Vierailija
2/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä siksi kääntää selkänsä.

Esimerkiksi mä en jaksa kuunnella kauheeta lörpötystä ja käyttäydyn kuin en huomaisikaan jos tällänen ihminen on lähipiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

draamaa, lapset kuitenkin kertoo että iskä jutteli sen tai sen äidin kanssa

Vierailija
4/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestään käymästä leikkipuistoissa...

Vierailija
5/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttäytynyt pahimpina jännittäjävuosinani melkein

vastaavasti : ( Samaa sukupuolta oleville oli ja on vieläkin helpompi

jutella...

Vierailija
6/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin ehkä siksi kääntää selkänsä.

Esimerkiksi mä en jaksa kuunnella kauheeta lörpötystä ja käyttäydyn kuin en huomaisikaan jos tällänen ihminen on lähipiirissä.

en hölötä mitenkään hulluna enkä ole erityisen kovaääninen tahi rivosuinen.

meillä on lähes tarkalleen samanikäiset lapset kuin mykällä miehellä vaimoineen, ja esim. nyt kun ollaan mietitty tarvisiko esikoinen jo omaa polkupyörää, niin erehdyin kysymään puistossa tältä mieheltä että " meinaatteko hankkia viiville jo täksi kesäksi pyörän?" (" viivi" siis meidän lapsen ikäinen). tähän mies vastasi että " ei!" , ja käänsi selkänsä minulle, jäi kuitenkin seisomaan siihen paikoilleen n. 2 metrin päähän, mikä mun mielestä oli outoa. kaikki lapset oli omissa touhuissaan, ja me aikuiset seistä törötettiin siinä jäykässä muodostelmassa hiljaisuuden vallitessa.

oon miettinyt että jos se todella luulee kaikkien naisten olevan hänestä kiinnostuneita siinä mielessä niin on tyypillä itsetunto ihan kohdillaan :-O

ja vielä tulee mieleen että en usko hänen koskaan nähneen mun miestä, että vaikuttaako se jotenkin asiaan.

oma mies on ihmetellyt tyypin käytöstä, ja arvelee että kyseessä on (perheestä huolimatta) ns. peräkammarinpoika-tyyppi, jonka toimintatapoihin yksinkertaisesti ei kuulu naisille puhuminen normaalisti.

ap

Vierailija
7/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti lapset sisälle kun minä tulin lapsineni rivarin pihalle- ...ujo kai???

Vierailija
8/8 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän miehen käytös on mun mielestä kuitenkin tosi outoa, ihan niinkuin mä olisin loukannut häntä verisesti ja hän haluaa käytöksellään alleviivata ja korostaa ettei halua olla tekemisissä.

tosin ei ainakaan mun nähdäkseni juttele muittenkaan naisten kanssa, mutta miesten seurassa on tosi puhelias ja seurallinen.

ap