Mitä jos antaisin tulevalle tyttärelleni nimeksi Aisha?
Kommentit (11)
meillä tyttö,jonka nimeksi olisin halunnut Rianna,mut mies ei halunnut:/ löytyi kuiten hieno nimi sitten yhteisymmärryksessä!
tosiaan Aissaksi, joten mikset laittaisi sitten suoraa Aissa?
Muuten: Rianna on kyllä sellainen nimi jonka voi lausua hienosti sekä suomalaisittain että englantilaisittain. Ihan nätti nimi.
Mutta heti tulee mieleen, että oletteko muslimeja? Kun tuo oli Muhammadin lempivaimon nimi. Minkä varmaan tiesitkin.
teidät mielletään muslimeiksi. Tai ehkä olettekin?
mieti nyt itekin tarkemmin. Sitä on vaikka mitä kivoja nimiä mutta miltä ne kuulostaa sunkin mielestä 15 v päästä.
Kuulostaa ihan yhtä typerältä kuin jonkun somalialaisen lapsen nimi olisi Paavo.
itehän siitä täytyy tykätä. yhden tämän nimisen tiedänkin.
jokaisesta tulee oman nimen näköinen ajan mittaan. vai löytyykö täältä joku joka on nimestään kärsinyt?? nimi on kuitenkin vain nimi..
ja ap:lle viel, et on ihan nätti nimi, mut minä en omalle lapselle moista antais.
kuulostaa liikaa arabi nimeltä, ja heistä mulla ei ole ollenkaan hyviä mielikuvia..
...suomalaisen suuhun. Ääntäminen ei ole suomalaiseen suuhun sopiva, joten tämä tulee vain vääntymään johonkin lempinimeen. En itse antaisi lapselle nimeksi.