Exän uusi naisystävä vaati minua vaihtamaan sukunimeä... ov
Muutettiin erilleen viime keväänä ja exä löysi uuden naisystävän kesällä. Eron toinen vaihe on vielä hakematta... Tämä naisystävä oli painostanut exää puhumaan minulle sukunimen vaihdosta.
Vastaukseni exälle oli kielteinen, minkä kuultuaan tämä naisystävä haukkui minut tekstiviestein...
Miten tähän pitäisi reagoida?
Kommentit (25)
SINULLA ON KAIKKI OIKEUS PITÄÄ SUKUNIMESI! Varmasti tärkeetä lapsillekin. Tolla akalla ei ole mitään oikeuksia tässä asiassa. Ethän ette ole edes vielä virallisesti eronneet.
Tässä ap:n tapauksessa se on varmaan tulevaisuudessa se että ihan piruuttaan... Mä en todellakaan haluaisi pitää entisen miehen nimeä käytössä jos ero tulisi, vaikka lapset olisikin saman nimisiä kuin mies.
Jollei nyt joku ihan karmaiseva inho tulisi kaikkeen exään liittyvään ja nimikin alkaisi yököttää. Olen ollut tällä nimellä nyt jo niin kauan että tää on mun nimi nykyään, ei pelkästään miehen.
Laita puhelimeesi numeroesto päälle jos viestit häiritsee. Taidat ap olla ihan liian kiltti.
Mä olen pitänyt exän sukunimen joka on lapsienikin nimi. Ei mulla ole nimeen mitään tunnesiteitä suuntaan eikä toiseen että sitä tarvitsisi ruveta vaihtamaan.
Ihan turhaa häslinkiä.
En pidä nimeä siksi että olisin niin tunteissa vielä exää kohtaan tai siitä syystä vaihda että ero olisi ollut niin kova paikka. Ihan laiskuuttani pidän nimen.