Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko erityisen ruma tai ällöttävä, kun kukaan ei flirttaile mulle?

Vierailija
04.02.2009 |

Tuli vaan mieleen, näin aamulla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoraja on 70kg.

Vierailija
2/9 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen aika ujo enkä edes uskalla hakea flirttiä, pidän sitä lähinnä kettuiluna. Olen ihan ok näköinen ja huoliteltu, en vain usko itseeni. Tässä varmaan suurin syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle flirtataan, jos olen sille avoin. Silloin voi vaihtaa silmäyksiä ja muutaman sanan vaikka bussikuskin kanssa tai saada työkaverilta kevyen kosketuksen olkapäähän. Sitten on päiviä kun ilmeisesti naamastani näkee, että tänään on parasta olla ihan asialinjalla. Nuorempana joku joskus yritti flirttailla vaikka en sitä kaivannutkaan, mutta ilmeisesti ikä suojelee tältä - tai sitten olen vaan oppinut mulkaisemaan niin happamasti että hymy hyytyy vastapuolen kasvoille alta aikayksikön.

Jos kaipaat flirttiä, sun pitää se näyttää. Hymyile, heitä kevyttä läppää, naura miesten vitseille. Flirttailu ei kysy ikää tai ulkonäköä vaan asennetta.

Vierailija
4/9 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirtti loppui kun seinään. Siis olen ihan samoissa mitoissa kuin ennen lapsiakin ja pukeudun yhtä tyylikkäästi. Täytyisi varmaan kokeilla liikkua ilman lapsia joskus ja katsoa, miten käy. Tosin jos niin teen, niin nautin niin kybällä yksin olosta, etten taida olla kovin flirttiherkällä tuulella.

Vierailija
5/9 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on kaksisuuntaista. Ei voi flirttailla ihmiselle, joka ei huomaa/vastaa.

Vierailija
6/9 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle käy niin että elän pikku maailmassani ja sitten ihmettelen miksi miksi minua tuijotetaan,en ymmärräheto flirtiksi...

Vierailija
7/9 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttaile. En ole kyllä mikään kukkanen ;) mutta tuskin kauheen rumakaan, sellainen tavis seinäruusu.

Tosin ihan hyvä etteivät flirttaa, kun mulla on myös maailman mustasukkaisin mies, joka kuvittelee jostain erittäin kummallisesta syystä että kaikki muutkin miehet haluaisi mut. LOL

Mulla on paljon miesystäviä, ne sanoo, että jos mua ei tunne mä olen pelottavan älykäs. Ja jos mut tuntee olen hiuksensa värjännyt blondi. Että sellai. Ai niin, flirttaatko (yritätkö flirtata) itse?

Vierailija
8/9 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä olen flirttiä seurannut, niin sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa vaan ennemminkin luonteen kanssa. Tosikoiden kanssa ei uskalleta flirttailla.

Vierailija
9/9 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen, onnellinen ihminen saa helpommin huomiota ja myös sitä flirttiä.

Oletko koskaan huomannut, että kun olet juuri löytänyt uuden ihastuksen ja rakastumassa.. hehkut onnesta.. niin juuri silloin kaikki tuntuvat flirttailevan ja iskevän sinua :D