Tanja Karpela raskaana
huusi iltapäivälehden lööppi äsken ohikulkiessa..
Kommentit (75)
Mun mielestä pöhköä on hankkia lapsi jonkun kanssa, jonka on tuntenut vain alle vuoden. Varsinkin kun miehiä näyttää Tanjalla tulevan ja menevän. Että mikään kovin stabiili ihminen hän ei ole. Kohta Tanja on yh taas ja pieni lapsi ja saa taas vastaavien yh-äitien sympatiat ja valitaan uudestaan eduskuntaan! Eläköön suomalsiet äänestäjät!
jumala palstailee av:lla.
Mun mielestä pöhköä on hankkia lapsi jonkun kanssa, jonka on tuntenut vain alle vuoden. Varsinkin kun miehiä näyttää Tanjalla tulevan ja menevän. Että mikään kovin stabiili ihminen hän ei ole. Kohta Tanja on yh taas ja pieni lapsi ja saa taas vastaavien yh-äitien sympatiat ja valitaan uudestaan eduskuntaan! Eläköön suomalsiet äänestäjät!
Toivottavasti isovanhemmat jaksavat hoitaa tämänkin.
noin tarkkaan.
Toivottavasti isovanhemmat jaksavat hoitaa tämänkin.
Ja kyllä kai nyt yhden vauvan jaksaa hoitaa, jos jaksaa tehdä uraa politiikassa yksinhuoltajana.
Sen verran monessa lehdessä hän sitä itki edellisten lasten ollessa pieniä. Hän ei mm. nukkunut kuin tunnin pari yössä usean vuoden ajan, kun Tiia oli pieni ja hänellä oli vatsavaivoja. Hän lopetti silloiset koiransakin (tanskandogit) kun ne tulivat samanaikaisesti vatsatautiin eikä hän jaksanut hoitaa sekä lasta että koiria.
No mutta mä voin kuvitella että mieli VOI muuttua jos mies tosi ihana ja jossain on ollut aikaisemminkin vauvankaipuu. Ja Tanjallakin sen verran isot lapset jo että ehkä hän on unohtanut jo vähän millaista on kun on pieniä lapsia?
48
nämä juniorit kuvittelevat 30+ olevan vanhuksia...
Tanja on erittäin hyvä kuntoinen, eikä likelläkään vanhaa! Varmasti raskaus sujuu siinä missä nuorempanakin, eivätkä riskit vielä päätä huimaa.
Voi daa teitä 2kymppisiä kakaroita, jotka itse väännätte lapsia... 30-vuotias nainen voi tänä päivänä odottaa elävänsä vielä 58 vuotta.... eli 88-vuotiaaksi - ja elinikäodotukset vain kasvavat kun ihmiset pysyvät terveempinä kuin ennen ja lääketiede kehittyy. Toista se oli joskus meidän mummojen (olen 40 v) aikaan, kun jo kuusikymppinen oli vanha kun fan, nykyään kuusikymppiset ovat hyvinkin terveitä ja nuorekkaita ja hyvinvoivia. Ei siis ole kiirettä enää 22 veenä tehdä lapsia, vaan voi rauhassa vähän elääkin ennen perheen perustamista.
Jotenkin niin surullista, että yli 30-vuotiaat tekee lapsia:( Sääliksi käy mummoäitien
lapsia.
Kun Tanja ei kohta taaskaan jaksa hoitaa lasta ja kipeää koiraa, pääsee koira liittymään suorakinttuisten yhdistykseen.
Outoa, etta kolmekymppisia kutsutaan vanhoiksi. : O Itse odotan kolmatta ja taytan 35. Kaverit, serkut ja naapurit suurin osa samassa iassa ja suurin osa aloittanut lastenteon vasta reilusti yli 30+. Olin omissa piireissani ensimmainen aiti 28-vuotiaana.
Hyvä pointti!
Viimeksihän kaksi tervettä, nättiä ja nuorta tanskandoggia heivattiin koirien taivaaseen kun "tanjaa ei enää huvittanut leikkiä niillä". Voi kiesus! Kas kun ei niitä entisen lapsosia pistänyt lihoiksi, kun ovat niin vanha juttu jo,.....
joidenkin mielikuvat liian vanhoista äideistä.
Taitavat he olla vielä itse teiniydessään kiinni, vaikka ehkä jo lapsia hankittukin.
Eivät vielä ymmärrä naisen elämänkaarta. Vanhuuskin on niin suhteelllista.
Itse sain ensimmäisen lapsen 34-vuotiaana, eikä missään, koskaan edes vihjaistu, että olisin ensisynnyttäjäksi vanha, päin vastoin. Toisen lapsen sain 38vuotiaana, ja tuolloinkin todettiin, että vielä ehdin hyvinkin saada lisää lapsia, jos siltä tuntuu. Nyt odotan kolmatta, ja ehdin täyttää 41v. ennen hänen syntymäänsä. En tunne itseäni vanhaksi, enkä näytä vanhalta, enkä myöskään ole törmännyt asenteeseen että olisin vanha uuden vauvan äidiksi.
Tämä kolmas on varmaankin viimeinen, mutta vannomatta paras....
ainakin 43-44 vuotiaaksi asti terve, hyvinvoiva nainen voi vallan mainiosti tulla äidiksi.
Tanja on vielä nuori ja nuorekas - ehtii hyvin kasvattaa perhettään usemallakin lapsella!
ONNEA hänelle!
kyllä se Tanja on taas keksiny. Ehtiiköhän vauva edes syntyä kun on taas uus äijä kierroksessa?
Keskisuomalainen kirjoittaa 16.6.2008 (http://www.ksml.fi/viihde/viihdeuutiset/karpelalla-uusi-miesyst%C3%A4v%…)
"Haastattelussa entinen kulttuuriministeri kertoi, ettei hän halua tehdä uudessa suhteessaan samaa virhettä kuin Saarelan kanssa. Hän solmi avioliiton ohjaajan kanssa hyvin nopeasti. Uudessa suhteessaan Karpela aikoo edetä rauhallisesti."
repeänkö nauruun nyt vai pidätänkö seuraavaan draaman käänteeseen asti....
lapsia ennestään? Ja kyllä käsittääkseni raskaus on vahvistettu.
Metroon juostessa näin vain kannen, jossa näki seisovan, että Tanja Karpela äityisvaateostoksilla, ja raskaana.
"Huomenta kaikille kanssasiskoille! Ihana aamu vaikka vähän olikin pahoinvointia ja aamuyöstä itkeä tirautin pikkuisen Saulin perään taas! Nyt aamupalaksi ruispala oltermannilla, namnam!"
niin ei siksi yllätä. Toivotaan et menee hyvin kun on jo lähes nelikymppinen.
luonto on näin tarkoittanut.