Mitä mieltä ootte tästä mun miehen kertomuksesta (Tapatui risteilyllä..)
Kirjoittelin tästä samasta asiasta jo aiemmin tänne viikonloppuna, lyhyesti tarina uudestaan: Mies oli miesporukassa (naimisissa olevia perheen isiä kaikki) risteilyllä ja kotiin tullessaan oli todella omituinen, ei edes halannut tms. Aamulla nukkui tosi pitkään, oleili makkarissa kännykkänsä kanssa. Kun heräsi en voinut olla kurkkaamatta sen puhelinta kun ei nähnyt. Ei ehkä olisi pitänyt katsoa.. Siellä oli viesti sen yhdeltä isi-kaverilta keskellä yötä lähetetty jossa luki: Ootko astumassa? johon mies vastannut että diskossa ollaan. Sitten seuraavan kerran 6 aamulla oli soittanut hyttikaverilleen.. Outoa tosiaan soitella laivalla, eihän puhelimet edes kuulu kauheen hyvin. Näiden perusteella sitten aloin tenttaamaan ja sain irti tällaisen kertomuksen: Tapasin yökerhossa jonkun naisen jonka kanssa juteltiin ja tanssittiin, jossain vaiheessa lähdettiin diskoon ja sitten diskon mentyä kiinni olin menossa omaan hyttiin. Sovittiin naisen kanssa että jätetään homma tähän ja sitten huomasin ettei mulla olekaan hyttiavainta, pyysin naista jäämään mun kanssa käytävälle odottamaan että joku kavereista herää, nukahdinkin välillä ja se naikkonen istu vieressä (kädet ristissä varmaan) sitten menin omaan hyttiin kun kaveri heräs ja nainen lähti omaansa. Seuraavana päivänä vielä törmättiin yökerhossa (eihän laiva niin iso ole) ja juteltiin vielä vähän aikaa. Tän viimisen sain äsken vasta kakistettua. Kysyin että annoitko sille sun puh numeron niin sanoi etten muistaakseni antanut?!? Vannoo ettei mitään fyysistä ole tapahtunut ja on tosi pahoillaan että on aiheuttanut mulle näin paskan olon. On kuulemma valmis tekemään ihan mitä vain että päästään tästä yli, kun kysyin mitä ihan mitä vaan ei osannut oikeen sanoa. Ahdistuin kun en saanut sitä tunnustamaan että on pettänyt.. Mies on kännissä tosi kännissä eikä tod. keskustele kenenkään kanssa noin kauan.. Ja mietin sitä kaverin lähettämää astumis-viestiä, miltä heiän tanssiminen ym. on mahtanut näyttää kun noin kysyy. En tiiä mitä nyt teen, sanoin etten voi häneen enää luottaa, oksettaa kokoajan, en pysty keskittymään työntekoon enkä mihinkään. Meillä kaks pientä lasta ja asuntolaina.. Onko teillä neuvoja tai jotain? Epätoivoinen ja vielä rakastan miestäni kaikesta huolimatta..
Kommentit (37)
Mitä sä haluat? Että sun puoliso tunnustaa tehneensä jotain mitä ei ole tehnyt?
Mä elin vuosikausia miehen kanssa joka tenttasi ja kyseli ja kyseli ja tenttasi ja sitä mukaa kun mä selitin, se keksi entistä mielikuvituksellisempia juttuja, jotka mun olisi pitänyt tunnustaa.
Lopeta toi ja unohda koko juttu. Sä et koskaan saa tietää, mitä siellä on tapahtunut, joten anna olla.
Minulla oli aikaisemmin paljonkin mieskavereita ja enpä ole sellaiseen mieheen törmännyt joka ei ikinä missään tilaanteessa pettäisi. Varsinkin kun alkoholia veressä alkaa halut viedä ja moraali höltyä. Tästä syystä olen mieheni kanssa sopinut, että uskollisuutta ei turhaan testailla. Baarireissuja, risteilyjä ym. kosteita juhlia ei meidän perheessä harrasteta.
Jos mies on tarpeeksi kännissä, ei se pysty astumaan.
ja pyydä että mies kertoo sen ja näyttää kännykkänsä viestit, jos siis haluat tietää. Ja menkää ihmeessä johonkin pariterapiaan jos alkaa näyttää pahalta.
Tunnustakaa että teillä on ongelma luottamuksen suhteen, olipa sitten tapahtunut mitä tahansa siellä laivalla. Mun mielestä miehesi meni liian pitkälle joka tapauksessa vaikka oli kuinka humalapäissään. Olisin itse todella loukkaantunut tuosta.
Eihän sellainen känninen juttelu jonkun kanssa merkitse yhtään mitään. Älä tee liian suurta asiaa. Tehkää sopimus, että tuollaisia laivareissuja ei enää tehdä.
Tuo ystävänsä "astumassa" viesti. No, miehet on just tollaisia. Pitää machoilla viesteissä...siitä puhe mistä puute. En usko laisinkaan että tämä ystävän viesti millään tavalla indikoi että hän olisi oikeasti kuvitellut miehesi olevan naismetsästyksessä.
Halaus.
itse täällä mietiskelen melko samanlaisia. Minun miehelläni vaan jonkinlainen työpaikka romanssi. Vannoo että vaan tämä toinen on häneen ihastunut..
Aikani tempoilin kaikenlaisten ajatusten kanssa. Etenkin kun sain tietää tuon ihan vahingossa..mie kun ei sanomansa mukaan kehdannut kertoa kun olen niin mustasukkainen, etten turhaan pahoita mieltäni.
Pahoitin mieleni. Mutta toisaalta, minulla on ollut kaverina mies, josta en ole kertonut miehelleni, koka mieheni on niin mustasukkainen, ettei pahoita mieltään. Ja me ollaan ihan kavereita vaan, mutta on kiva jutella.
Elämä on niin kummallista.
Yhdessä me jatketaan ja luotan mieheeni, hiemman joskus epäillen ja mustasukkainen kyllä olen. Toisaalta imartelee, että minulla on niin hyvä mies että kelpaisi muillekkin.
Välillä sattuu ja tapahtuu,mutta aina sen ei tarvitse merkitä loppua.
Voimia sinulle!
Eroako suunnittelet? Eiköhän tuo juttu ollut niinkuin mies sanoi unohda koko juttu. Tuollaista nyt sattuu, mitä siitä jos kännissä vaikka vähän pussailikin laivan käytävällä, et sinä miestä omista.
kaikki ei ole aina niin pahaa miltä kuulostaa. Minäkin olen aikoinani jopa nukkunut laivalla toisen miehen vieressä mutta silti en tehnyt mitään luvatonta! Siis tutustuin laivalla työkaverin kaveriin ja viihdyttiin yhdessä Se mies olisi halunnut enemmänkin mutta tein selväksi että musta ei irtoa kuin kaveruutta! Joskus aamuyötunteina oltiin miehen hytillä kun väsy iski enkä jaksanut raahautua toiselle puolelle laivaa omaan hyttiin vaan jäin sinne nukkumaan. Ja tosiaan vaan nukuttiin. Eli vaikka tilanne oli täydellinen pettämiselle, niin se ei käynyt edes mielessä. Seuraava päiväkin hengailtiin yhdessä ja kotiin päästyäni kerroin myös miehelleni että laivamatkan vietin miehen seurassa mutta ihan vaan kavereina.
Voin kertoa, että UNOHDA koko juttu. Oli sitten tapahtunut jotain tai ei. Suurempia tunteita miehelläsi tuskin sitä naista kohtaan kuitenkaan oli (rakkautta) ehkä on saattanut kiihottua, mutta mutta sitä on elämä (no en toki itsekään sulattaisi)
Mutta tuon asian takia ei kannat erota..
Toki voisit jotenkin saada mihesi kertomaan "oiken" kertomuksen, jos siis epäilet että tuo oli "hätävale".... Esin. että soitin kaverellesi ja kysyin ja se sanoi että olit ollut jossain muualla hytissä.....
Minusta tuntuu että sinun miehesi ap ehkä vähän ihastui tähän naiseen humala päissään,eihän muuten olisi viettänyt koko iltaa tämän naisen seurassa,tanssinut ja jutellut yms mutta kun humala haihtui niin miehesi ymmärsi "erheensä" ja oli sen takia vaikeena kun kotiin tuli,kadutti!Mutta eihän tämä tarkoita että mitään fyysistä olisi tapahtunut,ehkä halailua ja pientä flirttiä.Seuraavan kerran kun näet miehesi laiva kavereilta niin kysy että monenkos aikaa se mun ukko hyttiin kotiutui,kysy se huumori mielessä niin miehet ehkä uskaltaa vastata!
oli miehen kaverin päätelmä, jätä se ihan omaan arvoonsa. Varmaan ovat olleet ihan pelti kii molemmat. Toi miehesi juttu on niin sekava, että on tod. näk. totta eli se, mitä miehesi muistaa risteilyn tapahtumista. Ei kauhean ylevää, mutta inhimillistä ... Ja miksi kukaan nainen olisi miehesi kanssa jos hän on tuhannen jurrissa?
Ehdotan että annat olla tai sitten menet itseesi ja kysyt itseltäsi että miksi uskot miehen pettäneen.
Kun mä olen vähän sitä mieltä, että toi on oikeasti vielä aika pientä mitä on tapahtunut. Kuulostat jo valmiiksi mustasukkaiselta naiselta kun alat noin tenttailla. Laivalla sattuu ja tapahtuu. SUURIN OSA miehistä EI PETÄ laivallakaan, vaikka olisivat kuinka kännissä.
Mua kummastuttaa sun aloituksessa toi, että ahdistuit kun et saanut miestäsi tunnustamaan pettämistä. Sekö olisi sitten auttanut??? Jos mietit pikkasen pidemmälle, vaikka niin, että jos tää olis tapahtunut jollekin sun ystävälle ja sen miehelle, niin luuletko todella, että (jos nyt oletetaan, että pettäminen on tapahtunut) niin että sen tunnustaminen tekee NAISELLE paremman olon???
Hyvä on, että rakastat miestäsi edelleen. Myötä- ja vastoinkäymisissä oletkin häntä luvannut rakastaa. Ulkopuolisen silmiin tämä on vielä vastoinkäymiseksi aika pieni, anteeksi vaan, elämässä voi tulla vaikka mitä ongelmia vastaan vielä.
Siitä olen samaa mieltä kanssasi, että miehen puhelinta ei olis pitänyt kurkata. Mun mielestä puhelin on kuin kirjeet, henkilökohtaista omaisuutta jonka sisältö ei kuulu kenellekään.
Mutta kyllä mä nyt suosittelisin sua oikeasti rauhoittumaan ja hengittämään syvään ja yrittämään unohtaa koko juttu. Selvästi miehelläsi oli tapahtuneesta paha olo, joten miksi enää hiillostaa enempää?
Mieti tuota miehesi ja naisen kanssa sopimaa:Jätetään homma tähän!?
Siis mikä homma jätetään tähän???Oikein piti sopia että se homma jää siihen??
Mun mielestä tuo on uskottavaa- tosin kaverin viesti paljastaa kaveripiirin risteilymoraalin. Että pettäminen olis hyvin mahdollista. Mutta jospa miehes ei oo pettäny. ja ihan oikeesti, kyllä se on ukkomiehenkin kiva edes tanssia ja jutella välillä jonkun muun kuin vaimonsa kanssa. Jos oli huono omatunto jo siitä juttelusta? Kamalan tiukassa lia'assa miehiä pidetään- ei oo ihme että rellestää kun irti pääsee.
kysyn missä mies meni liian pitkälle, paitsi että veti liikaa viinaa?
"joo olin tosi kännissä ja me vaan juteltiin"
Oikeasti, miettikää vaikka omia nuoruudenaikaisia biletyksiänne (jos sellaisia on): kuinka moni seuraanne lyöttäytynyt känninen mies "halusi vaan jutella" jos esim. asunnolle asti kanssanne pääsi?
Sehän noissa äijien reissuissa on usein pääpointti, siis saada vierasta pesää. Kuka nyt on niin hullu että jos saumaa on, alkaa "vaan jutella". Tai sitten "me pussattiin mutta mulla tuli huono omatunto ja työnsin sen kantturan kauemmas..."
HERÄTKÄÄ!