Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ootte tästä mun miehen kertomuksesta (Tapatui risteilyllä..)

Vierailija
03.02.2009 |

Kirjoittelin tästä samasta asiasta jo aiemmin tänne viikonloppuna, lyhyesti tarina uudestaan: Mies oli miesporukassa (naimisissa olevia perheen isiä kaikki) risteilyllä ja kotiin tullessaan oli todella omituinen, ei edes halannut tms. Aamulla nukkui tosi pitkään, oleili makkarissa kännykkänsä kanssa. Kun heräsi en voinut olla kurkkaamatta sen puhelinta kun ei nähnyt. Ei ehkä olisi pitänyt katsoa.. Siellä oli viesti sen yhdeltä isi-kaverilta keskellä yötä lähetetty jossa luki: Ootko astumassa? johon mies vastannut että diskossa ollaan. Sitten seuraavan kerran 6 aamulla oli soittanut hyttikaverilleen.. Outoa tosiaan soitella laivalla, eihän puhelimet edes kuulu kauheen hyvin. Näiden perusteella sitten aloin tenttaamaan ja sain irti tällaisen kertomuksen: Tapasin yökerhossa jonkun naisen jonka kanssa juteltiin ja tanssittiin, jossain vaiheessa lähdettiin diskoon ja sitten diskon mentyä kiinni olin menossa omaan hyttiin. Sovittiin naisen kanssa että jätetään homma tähän ja sitten huomasin ettei mulla olekaan hyttiavainta, pyysin naista jäämään mun kanssa käytävälle odottamaan että joku kavereista herää, nukahdinkin välillä ja se naikkonen istu vieressä (kädet ristissä varmaan) sitten menin omaan hyttiin kun kaveri heräs ja nainen lähti omaansa. Seuraavana päivänä vielä törmättiin yökerhossa (eihän laiva niin iso ole) ja juteltiin vielä vähän aikaa. Tän viimisen sain äsken vasta kakistettua. Kysyin että annoitko sille sun puh numeron niin sanoi etten muistaakseni antanut?!? Vannoo ettei mitään fyysistä ole tapahtunut ja on tosi pahoillaan että on aiheuttanut mulle näin paskan olon. On kuulemma valmis tekemään ihan mitä vain että päästään tästä yli, kun kysyin mitä ihan mitä vaan ei osannut oikeen sanoa. Ahdistuin kun en saanut sitä tunnustamaan että on pettänyt.. Mies on kännissä tosi kännissä eikä tod. keskustele kenenkään kanssa noin kauan.. Ja mietin sitä kaverin lähettämää astumis-viestiä, miltä heiän tanssiminen ym. on mahtanut näyttää kun noin kysyy. En tiiä mitä nyt teen, sanoin etten voi häneen enää luottaa, oksettaa kokoajan, en pysty keskittymään työntekoon enkä mihinkään. Meillä kaks pientä lasta ja asuntolaina.. Onko teillä neuvoja tai jotain? Epätoivoinen ja vielä rakastan miestäni kaikesta huolimatta..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on pettäny, niin olis tuhonnu todisteet eli viestit ja muut.

Nääh, mä en usko tohon pettämiseen. Ehkä se tanssi ja muut on näyttäneet vähän enemmältä ku perushumppa ja kaveri on vaan lisänny vettä myllyyn viestillään.

Suotta huolehdit, anna olla.

Vierailija
2/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan noin niinku isommalla mittakaavalla, mitä väliä yhdellä risteilypanolla on? Jos otettas iso vaaka ja laitettas toiselle puolelle ne ap:n mainostamat asuntolainat ja pikku lapset ym. parisuhteet ja semmoset ja toiselle puolelle risteilyvosu, kumpikohan painaa enemmän ja kummallakohan on enemmän merkitystä?

Unohtakaa nyt noi typerät mustasukkaisuudet ja ottakaa järki käteen. Vahinkoja sattuu sekä niille teidän miehille ja, tiedättekö, teillekin voi sattua vahinko. "Pettämiseks" tuollaista kännisekoilua ei missään nimessä voi sanoa. Älkää suurennelko asioita ja eläkää elämäänne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhannen tuiterissa niin jäisittekö viereen istumaan ja odottamaan että koska se herää?

Vierailija
4/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta ei todellakaan kannata hermostua - jos jatkat tuolla asenteella, mies varmasti pettääkin jonain päivänä, jos ei muka saisi naisten kanssa edes jutella. Miehesi ei ole tehnyt mitään väärää enkä näe, miksi tuollaisesta pitäisi hiiltyä. Olisit iloinen, että sulla on mies, josta näyttää tykkäävän muutkin. ;)

Vierailija
5/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen paremmin kuin millekkään muullekkaan teolle.. ja mun mittapuussa pelkkä pussailukin on jo pettämistä, se on tietenkin jokaisen parin oma asia miten sen sopivat..

Vierailija
6/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

astumaan pääseminen.

Vierailija
7/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli varmasti käynyt mielessä että entä jos....?

Ulkopuolisena on helppo sanoa, että koitat luottaa miehen sanaan, jos häntä noissa tunnekuohuissa voit sanoa rakastavasi. Nimittäin jos ilmeneekin että on pannut vierasta, ja annat anteeksi, on mahdollisuus että tekee toistekin niin kun et heittänyt pihalle ja on ennenkin selvinnyt....

vittu noita äijiä, miksi lähtevät edes flirttailemaan, kännissä tanssiminen (hitaita) voi johtaa johonkin mitä ei ole suunnitellut. Näytä sille miten helvetin loukkaantunut olet, ja puntaroi ääneen vaihtoehtoja (ero lasten kannalta) jos _olisi_ pettänyt. Jos saisit säikäytettyä ja loppuis tuollaiset...

Vierailija
8/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran pessimisti, että uskon miehesi sählänneen jotakin. Nyt kertoo sulle silotellun version. Kuulostaa just tyypilliseltä petäämisen jälkeiseltä kaunistelulta. Sun on nyt vaan päätettävä, "uskotko" miehen totuuden vai et? Voitte jatkaa samaan tapaan kuin tähänkin asti, mutta miehesi saattaa ottaa sen lupana "jutella" useamminkin vieraille naisille... Jos olisin sun kengissäsi, tekisin miehelle selväksi, että paras kun kertoo totuuden ja sen jälkeen katsotaan, mitä tehdään. Miehesi ei vaikuta kuitenkaan tapapettäjältä, joten teidän suhteessa saattaa olla jotain vikana, jos hän vilkuilee vihreämpien nurmien perään... Ei avioero ole kuitenkaan se eka ja ainoa ratkaisu. Jos tästä selviätte yhdessä, olette taas piirun verran vahvempi pariskunta. Tsemppiä.

Vierailija
9/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyillä sattuu ja tapahtuu, mutta älä anna sen pilata koko loppuelämääsi, puhumattakaan lasten loppuelämästä.

On ihan mahdollista, että mies puhuu totta tai on vain hiukan muunnellut sitä. Olen itsekin takavuosina tehnyt monenlaista, josta ulkopuolinen voisi luulla, että petos on ollut mielessä. Mutta eipä vain ole ollut. Kyllä humalapäissäänkin voi tanssia, halailla ja jopa nukkua toisen vieressä ilman mitään aikeita tehdä sen enempää. Se voi olla jopa molemminpuolinen sopimus. Miehen kanssa voi olla myös ystävä, jopa vasta äsken tavatunkin miehen kanssa. Ja ystävyyteen voi liittyä pitkän risteily-yön jakaminen.

Tiedän, että on epäuskottavaa väittää että menin hänen hyttiinsä, mutta mitään ei tapahtunut eikä ylipäätään kyse ollut lainkaan seksistä. Mutta täyttä totta se on ainakin minun kohdallani ollut.

Vierailija
10/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies kertoisi tuollaisen jutun, niin uskoisin silmää räpäyttämättä, sillä luotamme toisiimme täydellisesti. Toisaalta, en usko että häneltä tarvitsee tuollaista tarinaa kuulla ja jos tarvitsisi, niin hän kertoisi se itse ilman painostusta tai sen kummempia kyselyitä.

On se kumma, kun puolisoiden välinen luottamus on useilla niin heikko, että aina pitää ensimmäiseksi epäillä. Mikä sitä luottamusta on niin nakertanut, että aina pitää ensimmäiseksi epäillä jotain ketkuilua ja paneskelua?

Vierailija
11/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai muut siellä rieku naimisissa olevan kanssa pitkin laivaa yömyähään vaikka ois kuinka kännissä.

Vierailija
12/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että humalapanosta ei saa loukkaantua tai suuttua? Tai sen jälkeen ei saa punnita luottamusta uudestaan?

Uskomattomia ihmisiä täällä taas. Oikeasta uskollisuudesta ja sitoutumisesta ei mitään käsitystä.

Humala ei rikosta tehdessäänkään ole lieventävä asianhaara, miksi aviorikosta tehdessä se onkin sitä??? Aikuiset ihmiset noin polvillaan kuningas-alkoholin edessä??

Vierailija
13/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkarissa kännykkänsä kanssa, jos ei "muistaaksensa" ole antanut puhelinnumeroaan kenellekkään...?

Mulla oli samantapainen juttu, mies oli aamuun asti yhen tutun naisen kanssa, ja molemmat väittää ettei mitään tapahtunut "me vaan juteltiin" Joopajoo, tästä melkein vuosi, ja vieläkin mietin sitä... Eipä varmaan mitään tapahdu kun mies viettää aamun pikkutunneille asti aikaansa kauniin naisen kanssa, ja meillä oli juuri riitaa, ja se nainenkin oli juuri eronnut. Totuutta en varmaan saa koskaan tietää, hehän olivat kaksin, ja ovat voineet sopia ettei kerrota.

Päätin kuitenkin jatkaa miehen kanssa. Mutta vieläkin asia kalvaa, helpommin sanottu kuin tehty tuo että "unohda koko juttu" Mielelläni unohtaisin! Mutta kun se joskus aamuyöllä hereillä maatessa tulee mieleen, niin ei voi mitään.

Vierailija
14/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala ei rikosta tehdessäänkään ole lieventävä asianhaara, miksi aviorikosta tehdessä se onkin sitä???

Humala ON rikosta tehdessä lieventävä asianhaara. Esim tapon ollessa kyseessä.

Vierailija
15/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paitsi omani tuolla aiemmin) hehe.. Miksi edes sitoutua jos kerran humalapäissään pitää vieraissa käydä.. Täällä on taas kesken kasvuista tai sitten muuten vaan moraalitonta porukkaa paikalla..

että humalapanosta ei saa loukkaantua tai suuttua? Tai sen jälkeen ei saa punnita luottamusta uudestaan?

Uskomattomia ihmisiä täällä taas. Oikeasta uskollisuudesta ja sitoutumisesta ei mitään käsitystä.

Humala ei rikosta tehdessäänkään ole lieventävä asianhaara, miksi aviorikosta tehdessä se onkin sitä??? Aikuiset ihmiset noin polvillaan kuningas-alkoholin edessä??

Vierailija
16/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kirjoissani se ainakaan ei ole.. eli jos mun mies mua kännissä pettäs niin ovea näyttäisin..

Vierailija
17/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit jos on suhteessa sovittu että vieraiden miesten/naisten kanssa saa nukkua ja sählätä jos penetraatiota ei tapahdu, niin mikäs siinä sitten..

itse en ainakaan mene vieraitten miesten hyttiin, enkä kaulaile.. tanssia voin, mutta sekään ei ole mikään pystypano vaan tanssimista koska mieheni ei tanssi... en koskaan vedä känneja juuri siksi että musta se ei lievennä mitään, ei oikeuta mitään mutta monesti johtaa johonkin. miehenikään ei juo, ei tippaakaan, joten tommosia juttuja ei meillä tarvii selitellä...

molemmilla on tuttuja ja kavereita, lähinnä työkavereita, toista sukupuolta, mutta mitään säätöjä ja sekoiluja heihin ei liity. molemmat saatetaan hymyillä kauniille/komealle ihmiselle esim kaupassa/pankissa tms, mutta sen yli menevä on jo pettämistä, eli pussailu, kaulailu, toisen luokse meneminen kertomatta.... puhelut puhutaan toistemme kuullen eikä salailla, meillä on jopa samat salasanat kaikkiin meileihin ym kun ei ole MITÄÄN salattavaa.

mietin että äskettäin tehtiin joku tutkimus, että on pareja joilla kymmenien vuosienkin parisuhteen jälkeen aivoissa havaitaan samanaisia muutoksia kuin vastarakastuneilla. uskon, että me kuulutaan näihin suht harvahkoihin pareihin koska yhä edelleen ollaan kuin vastarakastuneet. joskus tulee pieniä ihastumisia, mutta pystyn aina kanavoimaan ne piristykseksi MEIDÄN suhteeseen ja seksielämään. en usko että pareilla jotka sählää on tällaista suhdetta ja tällaista rakkautta jossa yhä uudelleen rakastutaan siihen jo omaan kumppaniin. ehkä sitä kannattaisi useamman tavoitella, itse en jaksaisi jos joutuisin pelkäämään aina kun mieheni on reissussa.

Vierailija
18/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan perusasioita rikosoikeudesta: Humala ei missään nimessä ole lieventävä asianhaara, ei todellakaan.

Typerää sinulta levitellä väärää tietoa.

Humala ei rikosta tehdessäänkään ole lieventävä asianhaara, miksi aviorikosta tehdessä se onkin sitä???

Humala ON rikosta tehdessä lieventävä asianhaara. Esim tapon ollessa kyseessä.

Vierailija
19/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi.

Ensinnäkin koko tarina kertoo, että teillä selvästikin on ongelmia avioliitossanne, kun puolin ja toisin kommunikaatio on tuollaista.

se mitä risteilyllä on tapahtunut jäänee arvoitukseksi. Asia voi olla kuten mies sanoo, tai sitten hän "vähän" sählännyt jotain tai sitten pettänyt jurrissa ihan reippaasti. Vaikea sanoa, mutta ymmärrän, että asia sinua vaivaa ja tietenkin on kurjaa ettei mieheen voi täysin luottaa. En minä varmasti miestä jättäisi moisen takia, mutta särö suhteeseen väistämättä jää.

Kaverin tekstiviesti tosiaan kertoo kaveripiirin moraalista yleisesti. Oli joku sitten oikeasti "astunut" tai ei, se ei ole olennaista, vaan se että moista kysellään ihan kuin se voisi tapahtua.

Vierailija
20/37 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään demoni sille oo ilmesty kasvotusten se on vaan vahingossa vilkassu peiliin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän