Bacardi Breezer Lime, Miten tehdä itse mahdollisimman saman makuista?
Aaah kun olen tykästynyt tuohon makuun. Mitenhän sitä voisi valmistaa itse?
Pullo on aika pieni ja kallis. Onkohan Mojitolla mitään tekemistä tuon breezerin kanssa?
Kommentit (16)
Käy tallinnassa ostamassa, eihän se siellä maksa kuin pari euroa pullo.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:19"]
Käy tallinnassa ostamassa, eihän se siellä maksa kuin pari euroa pullo.
[/quote]
700km tallinnaan
tv. Iisalmi
Eikä sitä taida Tallinnasta enää paljon saada tuodakaan, sama rajoitus varmaan kuin lonkerolla.
siis mikä rajoitus? saa omaan käyttöön tuoda niin paljon kuin jaksaa juoda. ruotsinlaivoilla on rajoituksia.
Muista laittaa reilusti sokeria :D
Lapset taas katsoo vierestä, kun äiti ryyppää?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:30"]Lapset taas katsoo vierestä, kun äiti ryyppää?
[/quote]
öö?
Lidlissä myydään muuten sellaisia juomia kuin Sunrise, jotka on vähän saman tyyppisiä kuin Breezerit. Ei ehkä ihan yhtä hyviä, mutta kannattaa maistaa niistä sitä limeä kun ne on ainakin halvempia!
Mansikka on paljon parempaa :) harmi kun ei kaikista Alkoista löydy hyllytavarana
Juot runsaasti vettä. Kun alkaa kusettaa, kuset pulloon. Nyt sinulla on Bacardi Breezer Limen makuinen juoma!
Toi on aivan kamalan imelää juotavaa. Eihän sitä juo kuin pissikset sekä teinit..
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:29"]siis mikä rajoitus? saa omaan käyttöön tuoda niin paljon kuin jaksaa juoda. ruotsinlaivoilla on rajoituksia.
[/quote]
Jos tuo yli kymmenen litraa muuta kuin käymisteitse valmistettua, pitää varautua selvitykseen. Ohjeistukset muuttuivat heinäkuussa.
Parasta alkoholia! En juuri muuta juo. Siihen kun reseptin keksisi...
Täytyypä tuo testata ostamalla ihan pelkkä lonkkupullo ja maistamalla miltä se maistuu. Edellisestä maistamiskerrasta kun on jo vuosia aikaa.
Tykkäisinköhän jo silakkapihveistäkin ;o)
Kyllä nyt naurattaa.
Käy niinkuin kerran nuoruudessa kaverini luona pitsaa syödessä. Hyvää oli ja kovasti toisen kaverin kanssa sitä kehuttiin. Sitten alettiin puhumaan että minä en tykkää simpukoista eikä kaverini homejuustosta... Hyvältä ne silti siinä pitsassa tuntui kun emme sitä tienneet. Kaveri kyllä kertoi mitä pitsa sisältää ja jatkoimme tyytyväisinä sen syömistä.