Nuoruuden rakkaus ... kääk
Siis nyt on niin hassu tilanne, että tapasin nuoruuden rakkauden pitkästä aikaa ja voi jestas mitä tunteita hän herättikään minussa..
Olen siitä asti vain ajatellut häntä ja haluaisin tavata hänet.
Hän ehdottikin tapaamista ja ajattelin että tottakai voisin tavata hänet.. mutta tiedän että mieheni ei pitäisi siitä vaikka kavereina tavattaiskin ja vaihdettais kuulumisia..
En tiedä kertoisinko miehelle aikovani tavata hänet.
Mieskin tietää tämän nuoruuden rakkauden, kun aikanaan erosin hänestä aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa ja he tietävät toisensa.
Ja tämä nuoruuden rakkaus tietää kyllä kenen kanssa olen naimisissa ja että meillä on lapsi.
Sen verran olemme olleet yhteydessä meilitse, että hänessäkin heräsi tunteita.. Voi apua..ihanaa..
Kommentit (5)
Mutta jos kavereina voitte nähdä niin ihan hauskaahan se on ja kyllä voit miehellesikin asian kertoa. Olen itsekin tavannut vuosien takaisia "rakkauksia" ja joidenkin kanssa olen vieläkin välillä yhteyksissä, vain ja ainoastaan tuttava-/kaveripohjalta. Vanhojen lämmittely ja haikailu on vain seikkailun- ja jännityksenhakua, menee ohi ajan kanssa ja toivottavasti ei ehdi niin vakavaksi että seuraa ongelmia...
tosin mun mies ei tiedä tyypistä muuta kun et olen kertonut et se on yx vanha kaveri nuoruusajoilta (joka on facebookissa). Olen jutellut mesessä ja facebookissa tyypin kanssa ja yx ilta se alkoi selittää että oon hyvä tyyppi ja että se tykkää musta vieläki ja päivitteli et harmi ku olen varattu yms... menin ihan sanattomaksi.. silloin 10vuotta sitten odotin näitä sanoja kuin kuuta nousevaa meidän eron jälkeen :( nyt pyyteli mua kahville sen kämpille yms.. sanoin että kaljalle voin baariin joskus lähtee parille mut en tuu sun luokse.. sen vertaa en voi luottaa itseeni. Perhettä en halua menettää ikinä.
Siis nyt on niin hassu tilanne, että tapasin nuoruuden rakkauden pitkästä aikaa ja voi jestas mitä tunteita hän herättikään minussa..
Olen siitä asti vain ajatellut häntä ja haluaisin tavata hänet.
Hän ehdottikin tapaamista ja ajattelin että tottakai voisin tavata hänet.. mutta tiedän että mieheni ei pitäisi siitä vaikka kavereina tavattaiskin ja vaihdettais kuulumisia..
En tiedä kertoisinko miehelle aikovani tavata hänet.
Mieskin tietää tämän nuoruuden rakkauden, kun aikanaan erosin hänestä aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa ja he tietävät toisensa.
Ja tämä nuoruuden rakkaus tietää kyllä kenen kanssa olen naimisissa ja että meillä on lapsi.
Sen verran olemme olleet yhteydessä meilitse, että hänessäkin heräsi tunteita.. Voi apua..ihanaa..
Voithan haaveilla ja fantasioida hetken, mutta älä nyt tee mitään koska se olis ihan tyhmää.
silloin 10vuotta sitten odotin näitä sanoja kuin kuuta nousevaa meidän eron jälkeen :( nyt pyyteli mua kahville sen kämpille yms.. sanoin että kaljalle voin baariin joskus lähtee parille mut en tuu sun luokse.. sen vertaa en voi luottaa itseeni. Perhettä en halua menettää ikinä.
Pistää vihaks kun ihmiset on niin hölmöjä.
No, mä neuvon sua. Sulla on kaks vaihtoehtoa:
1. (Valitse tämä jos haluat pettää miestäsi.) Tapaa uudestaan se nuoruudenrakkaus
2. (Valitse tämä jos haluat jatkaa liittoasi.) Älä enää tapaa sitä miestä.
Jos susta tuntuu että sun avioliitosta puuttuu jotain tai jos miehesi ei ole sellainen kuin sä haluaisit, tee seuraavat:
1. Puhu miehellesi.
2. Mene itseesi ja hanki omaa elämää.