Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äiti ei puutu isän tekemään lapsen pahoinpitelyyn?

Vierailija
25.01.2025 |

Miten äiti voi rakastaa miestä, joka pahoinpitelee heidän yhteisiä lapsia niin, että veri lentää ja väliovet hajoaa? Kotona valitsee pelon ilmapiiri, miten äiti ei suojele lapsiaa tuollaiselta isältä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on sairas paska ja äiti heikko säälittävä läjä. Inhottavia ihmisiä molemmat.

Vierailija
2/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syyttelisi lapsia, jos eivät ole vanhempien kanssa yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun velvollisuuteni on tehdä lastensuojelu ilmoitus, eikä syytellä äiti

Vierailija
4/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat päästän vialla. Molemmat, jos tuon sallii. En enää ikinä muuta saman katon alle naisen kanssa (mun tapauksessa) ja altista lapsiani hullun äitipuolen väkivallalle. En ikinä. Liian suuri riski ja lapsia on suojeltava.

Vierailija
5/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En silloin pienenä lapsena tätä älynnyt. Käskettiin olla hiljaa.

Vierailija
6/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä  olisin voinut sen tehdä, kun olin itse se lapsi? Eipä tullut mieleen, eikä silloin ollut mitään kännyköitä eikä edes kotona puhelinta, jolla olisi voinut soittaa apua. "Siinä on kaksi puolta" oli äitini vastaus, kun aikuisena asiaa ihmettelin. Ilmeisesti se mies oli hurmannut äitini jollakin niin umpirakastuneeksi, että ei älynnyt pelastaa itseään eikä lapsia. Me kaikki pysyimme hengissä, mutta lähdimme kotoa heti kun se oli mahdollista.

Vierailija
7/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä  olisin voinut sen tehdä, kun olin itse se lapsi? Eipä tullut mieleen, eikä silloin ollut mitään kännyköitä eikä edes kotona puhelinta, jolla olisi voinut soittaa apua. "Siinä on kaksi puolta" oli äitini vastaus, kun aikuisena asiaa ihmettelin. Ilmeisesti se mies oli hurmannut äitini jollakin niin umpirakastuneeksi, että ei älynnyt pelastaa itseään eikä lapsia. Me kaikki pysyimme hengissä, mutta lähdimme kotoa heti kun se oli mahdollista.

Miksi tekeydyt minuksi? Aloittajaksi? Oma äiti ei tehnyt muuta kuin syyttänyt meitä lapsia tästäkin.

Onneksi elämä on nyt hyvin. Ilman heitä.

Vierailija
8/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kuuluu suojella väkivallalta💕

Vierailija
9/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti äitikin ollut vävallan kohde omassa lapsuudessaan. Kysymys on traumaketjusta. Myös lapsena hyväksi käytetyt äidit valitsevat persoonallisuushäiriöisiä miehiä. 

Vierailija
10/10 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti äitikin ollut vävallan kohde omassa lapsuudessaan. Kysymys on traumaketjusta. Myös lapsena hyväksi käytetyt äidit valitsevat persoonallisuushäiriöisiä miehiä. 

Äitini ei ole kokenut lapsuudessaan väkivaltaa milläänlailla, vaan hyvän lapsuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme