Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö ns. halpa-halleissa ostoksilla? Mitä ostat sieltä? Ov.

Vierailija
02.02.2009 |

Pohjanmaalla ilmeisesti ihan Halpa-Halli -niminen ketju onkin olemassa. Muita ns. halpisketjuja Tarjoustalo, Vapaa Valinta, Talousmarkka ym. Itse ainakin tunnustan niissä käyväni. Usein ostan ainakin pesuaineita ja talous- ja wc-papereita niistä ja teen välillä jotain kivoja löytöjäkin. Ihmettelen puolestani jos joku ostaa kaiken esim. Stockmannilta, (jossa itsekin asioin, mutta en sieltä päivittäistavaroita ostaisi.) Muiden mielipiteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja satunnaisesti käyttötavaraa, esim. viime käynnillä ostin neuloja ja muovisia säilytyslaatikoita. Lapsille sukkia ja alusvaatteita.

Vierailija
22/22 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikissa vertailuissa, joita olen tehnyt ovat kaikki taloustavarat, vaatteet yms. n. 1-2 € edullisempia kuin vastaava tuote Anttilassa, Prismassa tai Citymarketissa. Muumimukitkin maksoivat pitkään vain 10 € kpl! Vaatteita ostan usein lapsille kun saa nättejä paitoja hintaan 9,90 €. Haalarit ja verkkarit ostan usein lapsille H-H:sta. Itsellekin ostan joskus jotain paitoja.

Tarjoustaloa meilläpäin ei ole mutta olen käynyt muualla ja ainahan sitä tulee jotai ostettua sieltäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan