Onko parisuhteessanne koskaan hetkiä, jolloin miehesi ei huomio sinun lisäksesi
mitään eikä ketään muuta? Oletko koskaan miehesi koko "maailma"? Kuinka pitkä suhde teillä on takana?
Kommentit (8)
Silloin kun miehellä on työstressiä yms muuta niin ei huomioi ketään ja joskus harvoin mua huomioi,meillä 7v suhde
On hetkiä päivittäinkin, ettei huomioi minua ja lapsia, tekee jotain omia juttuja, pelaa tms. Ja taas toisaalta olen, tästäkin huolimatta = ) mieheni "koko maailma" tiedän sen ja hän tekisi vuokseni mitä tahansa...tunne on molemmin puolinen. Olemme olleet kohta 9 vuotta yhdessä ja neljä lasta. Mitä haet näillä kysymyksillä?
En voi valittaa, enemmän mies huomioi minua kuin minä häntä, itse voisin vähän parantaa tapojani :-) Vaikka melkein joka päivä mieskin saa minun täyden huomioni. Suhdetta takana 10 v.
Joskus pidempään, joskus vain ohimennen. Mutta vähintään kerran päivässä saan mieheltä jakamattoman huomion.Viimeistään illalla ennen nukkumaanmenoa.
on ja olen. Suhdetta kestänyt vasta 6 vuotta, josta 4 naimisissa. Hiukan vajaat 6 vuotta olemme asuneet yhdessä. Lähes joka päivä mieheni käyttää paljon aikaa minun huomioimiseeni; juttelee, hoivaa, kyselee ajatuksiani ja oloani, hieroo ja hellii. Jatkuvasti suhteen edetessä mies on kiinnittänyt entistä enemmän huomiota minun hyvinvointiini, vaikka ei alkutilannekaan toki huono ollut. Olen onnellinen.
takana 10 vuotta, 7 vuotta naimisissa, 3 lasta. Ongelmiakin on ollut, mutta enemmän niin päin eiien itse huomioi tarpeeksi.
Meillä avioliittoa takana n. 10 vuotta ja kyllä tunnen olevani miehelleni vieläkin se Ykkönen.
Mies on kyllä hyvä ja kiltti, mukava ja uskollinen. Meillä ei ole ollut seksiä viikkoihin. Esim. eilen saunoimme yhdessä pitkästä aikaa. Puin ylle kauniin pienen yöpaidan. Mies osoitti kiinnostusta, mutta nukahti sohvalle. Sitten minä torkahdin ja mies häipyi pitkälle kävelylenkille koiran kanssa. Kömmin yksin vuoteeseen. Saan jakamattoman huomion, jos tiedossa on takuuvarmaa seksiä.