Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raskaana ollessa mahaa pitää niin kauheasti varoa?

Vierailija
02.02.2009 |

Itse ainakin olin varovaisempi, en halunnut edesauttaa keskenmenoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja olen tähän asti elänyt ihan "normaalia elämää". Tykkäämme mieheni kanssa harrastaa seksiä ihan normaalisti, jopa niin että mieheni istuu mahani päällä ja hieroo samalla pippeliiään rintojeni välissä...Onko tässä jotain väärää?

Vierailija
2/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä ei kyllä tulis mitään.

Ei kai asioissa sinälläään ole mitään väärää. Musta terve järki ja se, ettei itseään satu, riittävät pitkälle. Miehesi ei myöskään varsinaisesti ehkä istu kohdun tai mahan päällä, vaan tossa ylävatsalla, joten ei kai se vauvaa vahingoita.

Meillä ei enää lähetyssaarnaaja onnistu, mutta muuten seksi kyllä. Olen myös varoittanut lapsia (noin viikolta 20) leikkimästä liian riehakkaita leikkejä mun mahan päällä.

Ja ultrassa kehottivat tulemaan uudestaan, jos mahaan kohdistuu kova isku, esim. kolarin jälkeen tai jos itse vedän lipat.

Varmaan kyse sellaisisesta better safe than sorry -asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko esim ultrissa huomannut, että jo aika pieni painallus vatsan päältä saa vauvan muuttamaan asentoaan ja saa vauvan liikehtimään ja potkimaan.

en ikinä antaisin minkään suuren paineen kohdistua vatsaani ainakaan pitkää aikaa raskaana ollessani. Siellä on ihan elävä olento. Tokihan se lapsivesi suojaa, mutta minkä takia pitäisi tahallaan kohdistaa kohtuun ja vauvaan painetta.

Meillä ainakin isoille sisaruksille on kerrottu, että mulla on vatsassa vauva, eikä mun päällä saa istua ja pomppia. Saatika, että ukko istua röhnöttäisi mun mahan päällä... on kyllä mielikuvituksen puutetta, jos ei seksielämä luista ilman, että äijän on istuttava mahan päällä!

Vierailija
4/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohtua puristaa, vauva on puristuksissa. On kohdussa runsaasti toki lapsivettä suojana, mutta puristus aiheuttaa esim. sen, että verenkierto vaikeutuu. Huomaat sen myöhemmässä raskausvaiheessa: selällään maku tekee heikottavan olon.

Tuskin miehelläsi kumminkaan sellainen mela on (tai sulla riipparit), että joutuu tuon takia istumaan kohdun päällä, eiköhän hän ole hiukan ylempänä ;-)

Tärskyt ja törmäykset ovat vaarallisia siksi, että istukka voi pahimmassa tapauksessa revetä.

Vierailija
5/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sitten tunnu kun pitää varoa. Taidat olla muutenkin aika alussa, jos mahasi päällä mies vielä voi istua.

Vierailija
6/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että seksielämä luistaa. Meillä se lopahti aika alkuunsa, kun mulla hävisi halut tyystin.. eikä oikein vieläkään ole palanneet. Melkoista pakkopullaa..

Vierailija
7/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja olen tähän asti elänyt ihan "normaalia elämää". Tykkäämme mieheni kanssa harrastaa seksiä ihan normaalisti, jopa niin että mieheni istuu mahani päällä ja hieroo samalla pippeliiään rintojeni välissä...Onko tässä jotain väärää?

Vierailija
8/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei istuisi koko painollaan??Ja kyllä raskaus on ihan loppuvaiheessa eikä satu ollenkaan.Ja ihan siinä mahan päällä istuu!

Vierailija
9/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sun mies painaa 40 kg.

Minä en ainakaan kestäisi aikuisen, ison miehen painoa päälläni, vaikka en ole raskaanakaan. Eikä miesten penikset ylety mahalta rintojen väliin (etäisyyttä navasta yli 20 cm, ja siinä pitäisi ylettyä vielä rintojen väliinkin, jos sitä aikoo liikutella edestakaisin). Joten sikälikin aika onneton provo.

Vierailija
10/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi istuu siis lapsenne päällä koko painollaan??!! Tuskin tulisi mieleen lapsen synnyttyä?! Haloo! Sulla ei ole kaikki kotona!!!

Vierailija
11/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans elin ihan normaalia elämää loppuun asti, kävin baarissa ja vedin askin röökiä joka päivä. Noi tutkimustulokset on ihan liioteltuja, kaikkihan sen tietää.

Ja miksei muka mies voi istua mahan päällä? Kai se vauva huutais tai potkis jos sitä sattuis.

Vierailija
12/12 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kickboxingissa ja karatessa synnytykseen saakka. Ihan turhaa vouhotusta, että pitäis muka varoo. Vauva on terve, mitä nyt vähän vaan littana päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän