Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diabeetikoita paikalla? Olisi kysyttävää oireista!

Vierailija
16.01.2008 |

Miten diabeteksesi paljastui? Millaisia oireita oli ollut ennen sitä? Kiinnostaa sekä 1 että 2 tyypin diabetes. Minua on viime kuukausina väsyttänyt ihan tolkuttomasti, ei ole helpottanut vaikka viime aikoina olen saanut nukkuakin. Kova stressi on kyllä.. Nyt tajusin myös, että minua janottaa aika lailla, tai siis monta kertaa päivässä olen ' ylimääräisellä' vesilasillisella, mitä ei ole aiemmin ollut. olenko vaan alkanut syömään suolaisempaa ruokaa.. Meillä ei ole suvussa todettu diabetesta, kummallakin puolella tosin on selviä riskihenkilöitä ja varmaan sokerit on vähän kohollakin monella. Itse olen hoikka muuten, mutta vyötärö on pökkelö (81cm, paino vain 54kg ja pituus 168). Taidan tilailla aikaa lääkärille, mutta kertokaa ensin te mitä mieltä olette, voisiko olla diabetes? Vai pelkkää stressin seurausta? Kilpirauhasjutut on jo testattu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyi toisinaan kuin psykopaatti ts. oli ensin normaali ja sitten yhtäkkiä kyllästynyt kaikkeen ja kiukkuinen kuin mikäkin. Saattoi jäädä makaamaan sänkyyn haluamatta nousta ollenkaan. Oli täysin välinpitämätön. Ihminen jonka luulin tunteneen tuntui ventovieraalta. Lisäksi laihtui rajusti ja verensokerin mennessä (en tietty silloin tiennyt) tosi alhaiseksi kasvot alkoivat kellertää. Mainittakoon vielä että sitä ennen ei oltu huomattu muita oireita kun laihtuminen. Onneksi yksi sukulainen sai menemään lääkäriin joka passitti sairaalaan ja saatiin diagnoosi. Luin vastaavanlaisen tarinan diabetes-lehdestä.

Vierailija
2/2 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap laihtunut? Voihan noi sun oireet olla ihan stressipohjaisiakin, mutta selvyyden saat, kun käyt mittauttamassa verensokerin. 2 tyypin diabeteksen oireista mulla ei ole tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä