G: Minkä väriset näistä rattaista ottaisitte?
Meinaan tilata tuollaisen Neo Mobility setin (eli sisältää rattaat + kasaan taittuvan vaunukopan + turvakaukalon kaikki sävysävyyn) http://www.sasima.fi/Concord/Moving/Neo.html mut väri on vielä hakusessa... musta toi vaalea Bamboo-väri ois superhypermegaihana mut onko se liian vaalea? Toisaalta toi vihreäkin olis kiva. Mites teillä muilla, joilla on vaaleat rattaat/vaunut, onko rapakelit olleet pahat?
Tyttö on meille tulossa mut aattelin, että toi vaalea/vihreä sävy olis sukupuolineutraali sit mahdollisia sisaruksiakin ajatellen.
Kommentit (14)
Mä ottaisin kans ton vaalean. Tyylikäs!!
Mulla on kakkosrattaana beiget Teutoniat. Ei ongelmia kurakeleissä :)
tai ainakaan en itte ottaisi. Taitettava koppa varmasti on kylmempi, kuin tavallinen, lisäksi vaunun eturenkaat vaikuttaa täysin onnettomille näille keleille... Mutta värit oli kaikki kivoja, niissä mun mielestä kaikki on ok, vaaleat oikeastaan parempia, kun tummissa näkyy kura niin selvästi.
Niin tosiaan, eikös voitaisikin sopia, että kauppiaat päättävät meidän puolestamme minkä värisiä rattaita me käytämme... oikeastaan voivat samalla päättää myös vaatteet lapsillemme ja itsellemme. Eipähän tarvitsisi enää siihenkään käyttää aikaa!
Mun kaverilla on noi tolla isommalla kopalla. Toimivat ihan älyttömän hyvin 15 sentin lumessakin. Ihmettelin sitä itsekin mut niissä se paino on takapyörillä ja etupyörät vain ohjaavat eli ei se renkaiden koko ole niin olennainen.
Tota taittuvaa koppaa aattelin just sen takia ku meidän vauva on kumminki siinä pääosin kevät kesän eikä tarvii nii paljoo vällyjä.
Hyvä pointti toi, et tummissa näkyy kura, en aatellu sitä noin päin ollenkaan - tänks
= )
Onpa modernit ja hyvännäköiset!
Minä valitsisin meille myös nuo vaaleat. Sopisivat hyvin omaan pukeutumiseeni eivätkä myöskään riitele oikeastaan minkään väristen lastenvaatteiden kanssa.
Koko setti turvakaukalolla 998,- Ei olla tosin vielä tingattu tosin myyjä sanoi, että siitä ei paljoa tingata.
nämä ovat melkein yhtä rumat hökötykset kuin stokken xplory rattaat, yksinkertaisesti RUMAT.. eli kyllä varmasti kääntää päät ;)
Puna-mustat!! :)
ja itseasiassa meillä on pojalla (tumman)puna -mustat yhdistelmät tällä hetkellä
ja kaukalo on (kirkkaan)puna-musta
Ja kyllähän sitä saa märällä pyyhittyä. Meillä on beiget vaunut. Ei kylläkään enää käytössä, mutta kesällä oli ihanat kun ei tuntunu niin kuumilta kuin tummat. Esim mustahan ihan imee aurinkon valoa.