Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan lähteä mielisairaalaan pariksi kuukaudeksi lepäämään

Vierailija
01.02.2009 |

En enää jaksa tätä oravanpyörää. Yöheräilyjä vauvan kanssa, uhmiksen kiukuttelua ja vastuutonta ukkoa joka asettaa omat harrastuksensa perheen edelle.

Lähden kohta päivystyksen hakemaan lähetteen suljetulle osastolle enkä siellä ota vastaan vieraita enkä puheluita.

Vihdoinkin pääsee nukkumaan, ukko hoitakoon lapset miten lystää

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanot että olet kuoleman väsynyt ja tarvitset edes yhden kokonaisen yön, Josko mummo sitten valvois vauvan kanssa?

Ja sitten puhuttelu sille ukolle.

Vierailija
22/28 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoa että jos ei hoida, puhu radikaalista esim. kyllä ne kakarat on yhdessä tehty joten ota vastuu ja hoida, muuten sinä kuolet väsymykseen.. ja jaos ei tehoa niin hitto ota kimsusi ja kampsusi ja kysy että tätäkö tahdot? saat sitten viettää vapaata poikamies elämää, sitä kun ei voi olla perheellisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita turvakotiin tai ensikotiin. Voivat auttaa väsymyksen yli. Suljettu osasto jää tietoihisi pitkiksi ajaksi ja sieltä ei myöskään sitten lähdetä pois milloin haluaa tai saa nähdä lapsia milloin haluaa ja pakotetaan ottamaan lääkkeet joita määrätään, sinulle harhoihin, siis skitsofrenia lääkkeitä, kuten risperdalia, joka on todella voimakas psyykelääke.

Mieti vielä. Olet väsy, mutta muitakin keinoja on kuin suljettu. En suosittelisi. Olin itse siellä syömishäiriö vuoksi eikä siellä olevat äidit silloin, ainakaan siihen aikaan saaneet tavata lapsia kuin kerran viikossa valvotusti.

Vierailija
24/28 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykenlääkkeissä sitä siellä on sitten kiva maata.

Varsinkin jos on keksinyt harhat.

Sinne ei muuten pääse, jos uhkaa tappaa itsensä. Ehkä max yön yli, ja resepti kouraan. Jos kertoo sen sijaan, että on ajatellut tappaa muutaman muun ihmisen

niin ovet aukeaa heti ja melkein väkisin sinut sinne otetaan vähän pidemmäksi aikaa.

Vierailija
25/28 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli vaan, ettei ollut edes vastuutonta miestä, yksinhuoltajana ei olisi siitä lapsesta kuitenkaan päässyt eroon - ja sehän sen väsymyksen aiheutti...

Vierailija
26/28 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nauraa sut ulos sieltä=) ei suljetulle noin vain pääse. Tyhmää edes kuvitella mitään tuollaista. Varmaan itse kukin haluaisi paikkaan, jossa saisi vain nukkua ja olla ottamatta puheluita vastaan...

Vierailija
27/28 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule meidän poika huusi ekat 4 kk joka yö. Miehen kanssa valvottiin. En edes miettinyt suljettua osastoa. Vanhempani ottivat pojan yöksi, jotta saatiin nukutuksi.

Nukkui ekan kerran koko yön vasta yli vuoden ikäisenä. Sen jälkeen valvottu monta yötä ja viikko putkeen korvien kanssa.

Sä olet todella paska miestäsi kohtaan. Vuorotelkaa, Itse olin väsynyt ja vielä

karmea pitkäaikaissairaus elämänkumppanina.

Jos et jaksa niin mene hoitoon. Saat lääkkeitä jne. Saat merkinnän kirjoihin.

Ole onnellinen. Lapsesi ei sua enää tunne jne.

SULJETELLU OSASTELLO KAIKKI ÄIDIT JOIDEN LAPSET SAIRASTAA KOLIIKKIA TMS..

HETI SIIS.

Vierailija
28/28 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä hoitajat valvoo vauvan kanssa niin saat nukuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi