Sain oudon puhelinsoiton
ja pyytää ambulanssia hakemaan harhoissaan toimiva henkilö pois kuleksimasta.
Kommentit (14)
Mulle soitti pe-la yönä joku vieras nainen, jätti kaksi viestiä vastaajaan.
Sanoi nimensä, en tuntenut, kirosi ja raivosi, että minun pitää antaa hänen olla rauhassa. Sanoi, että olen lähettänyt hänelle käyntikortin.
En tuntenut tätä sulotarta ja find:lla katsoin numerotiedot, vastaukseksi tuli salainen tai prepaid.
Siinä oli jotain pelottavaa.
Jos kysessä onkin joku teidän perhetuttu joka on syrjähypyssään käyttänyt teidän perhettä kulissinaan... Siitä tämä yksityiskohtien lista.
Kännykkä on jo äänettömällä (laitan silloin kun lapset menevät nukkumaan), mutta koska se on tuossa vieressä niin huomasin se hälyttävän. Mielenkiinnosta vastasin (minulla ei puhelin soi _koskaan_ tähän aikaan vuorokaudesta) ja siellä oli joku nainen, joka väitti olevansa mieheni rakastajatar ja elämän nainen. Mies on kuulema luvannut erota ja naida tämä ihanan naisen, koska vaimo (minä?) olen kuollut lahna, joka tuhlaa miehen rahat. On varmasti aivan totta, että olen usein kuollut lahna kun pyöritän tätä perhe-elämää 24/7.
Mielenkiintoiseksi tämän puhelun teki se, ettei minulla ole miestä - olen eronnut 4 vuotta sitten =) Yritin parhaani mukaan selittää tälle naiselle, että hän on nyt erehtynyt henkilöstä, mutta nainen ei uskonut =) Omituiseksi tapauksen tekee se, että minulla ei ole kaimoja (jos ajatellaan etunimi + sukunimi) ja nainen tiesi, missä asumme. Tällä alueella ei asu toista, jolla olisi edes samankaltainen nimi. Nainen oli kuitenkin varma, että se on juuri minun mieheni, joka on hänen rakastajansa (rakastajan vaimon nimi on sama kuin minulla ja asuu samalla alueella - kumpikaan näistä ei ole mahdollista)
Selityksiä?
Välttyäkseen juuri tällaiselta tilanteelta, että rakastajatar ottaa vaimoon yhteyttä. Ja jos mies vaikka vielä tuntee sinut, on hän tiennyt, että olet "miehetön", joten valehtelemalla vaimon nimen, ei vaaranna kenenkään muun liittoa.
:)))))))
Hitto, minkä mestarikytän maailma mussa menettää. :DD
tämä on nykyään onnellisesti naimisissa ja asuu toisella paikkakunnalla, tuskin sotkisi minua ja lapsiaan johonkin pettämisdraamaan.
ja nyt neljäntenä.
Olen huomannut saman muissakin ketjuissa, hankala vastata jos haluaa viitata johonkin vastaukseen
t. ap
enkä tajunnut kysyä miehen nimeä, tilanne oli niin absurdi. Oma sukunimeni on harvinainen (en koskaan ottanut miehen nimeä eli minulla on tyttönimeni), minulla ei ole veljeä ja isänikin on jo kuollut. En tunne yhtään miespuoleista, jolla olisi sama sukunimi kuin minulla - tai no pojallani on, mutta tokaluokkalaisena hänellä tuskin on vielä kovin kummoista suhdetta =)
Nainen selkeästi puhui _minusta_, nimi, asuinalue jne täsmäsi. Viittasi sis puhelussa alueeseen, jossa asun lasten kanssa (hyvämaineinen ja kallis omakotialuen) tyyliin "helppoa sinun on olla itsevarma kun asut sellaisella alueella" - ja mainitsi alueen nimen. Itsevarmuuteen viittasi ilmeisesti siksi, kun lähes huvittuneena yritin selittää, että nyt on väärä ihminen langan päässä, oli selkeästi odottanut kauhistunutta vastaanottoa.
Taas muuten tekstijärjestys sekaisin, ihme palsta.
mies on keksinyt että on sinun kanssa, että pääsisi eroon tästä rakastajattaresta....
Mulle kävi kerran niin, että eräs nainen tuli ravintolassa juttelemaan ja kertoi, että hänen entinen poikaystävänsä oli väittänyt seurustelevansa kanssani ja näyttänyt minut jossain kadulla autosta tms.. hänen kuvailtuaan miestä ja nimen kerrottuaan, en voinut todeta muuta kuin että en ole koskaan tavannutkaan sellaista miestä... eli, kaikkia hulluja sitä maa päällään kantaa.
salasuhteensa noin monimutkaisesti, nimensä kertomisesta alkaen!
mutta teoriassa on muutaman ongelma: nainen kertoi suhteen kestäneen pitkään (vuosia?), tuskin silloin voi kaiken valehdella nimistä lähtien?
Naisen numero ei näkynyt näytöllä eli en saa selvyyttä kuka oli kyseessä. Ja vaikka henkilö olisi sairas niin miten hän tietäisi minun nimisen ihmisen asuvan tällä alueella (pieni omakotialue) ja keksineensä vielä suhteen?
Ilmeisesti muidenkin ruuduilla kuin mun. :)
Miten täällä voi viestijärjestys tuolla tavalla muuttua?
Ap, huomasitko kysyä, minkä niminen tämä rakastaja? Sukunimi kai lienee sama kuin sinulla, mutta etunimi? Siis voisiko siinä olla jotain vihjettä? Tunnetko paljon miehiä, joilla on sama sukunimi kuin sinulla? Jos mies olisikin valehdellut vain vaimon nimen?
Tule kertomaan sitten meille, jos asia selviää. Terkuin utelias
ja uhkaavan tuntoisesta puhelusta ja kerro, että soittaja kertoi tietävänsä, missä lastesi kanssa asut. Eiköhän ne saa teletiedot selville, jos ei ole pre paid -liittymä.