Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! laihdutuksesta..

Vierailija
31.01.2009 |

Nyt kertokaa mistä saan voimaa laihduttaa 20kg!

Olen sairastanut masennusta 1,5v ja lihonut sinä aikana 20kg :(

Nyt olen saanut taas itseni henkisesti kuntoon ja fyysistä hyvää kuntoa tavoittelen. Miten saan itsekuria? Mulla on kaappi pullollaan ihania, muodikkaita vaatteita mutta mikään ei mee päälle. Siinä pitäis olla maotivaatiota muta en kerta kaikkiaan löydä inspistä.

Inhoan itseäni tälläisena!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteeni on 100 % sama kuin sinulla, paitsi että olen vasta 89%:sesti henkisesti kunnossa. Voisit kuitenkin olla kuin minä.

- Haasta kaverisi laihdutuskilpaan

- ota selkeä tavoite heinäkuulle, esim. puolimaratoni tai naisten kymppi

Kyse on elintapojen muutoksesta j asiinäkin voi päästää positiiviseen kehään. El ikun muutat yhden asian pysyvästi edes viikoksi ja sitten mietit jo toista pysyvää pikkumuutosta ja kun huomaat painon keventyneen ensimmäisenä kuukautena 2,5 kg, niin siitä se lähtee.

Vaikeinta on aina aloittaminen.

Olet varmasti tarvinnut uskoa tulevaisuuteen viime kuukausina, nyt sitä tarvitaan taas.

Ruokavaliossa on varmasti tarkistettavaa. Kannattaa hiukan perehtyä ruokavalioon, eikä vain mennä mutu-tuntumalla.

Tsemppiä.

Mä ainakin teen tuon laihdutuksen kesään mennessä. Kysy sitten multa uudestaan ja häpeä, jos et ole kyennyt samaan ;)

Nyt kertokaa mistä saan voimaa laihduttaa 20kg!

Olen sairastanut masennusta 1,5v ja lihonut sinä aikana 20kg :(

Nyt olen saanut taas itseni henkisesti kuntoon ja fyysistä hyvää kuntoa tavoittelen. Miten saan itsekuria? Mulla on kaappi pullollaan ihania, muodikkaita vaatteita mutta mikään ei mee päälle. Siinä pitäis olla maotivaatiota muta en kerta kaikkiaan löydä inspistä.

Inhoan itseäni tälläisena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla