Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wou... mieheen vetoava turvavyöistuin :)

Vierailija
30.01.2009 |

Mieheni bongasi tämän turvavyöistuimen http://www.sasima.fi/Concord/Driving/Transformer.html

ja innostui heti kaasujousituksesta sekä isofixistä :)

Tuommonen kuulemma pitää saada ja heti, kokemuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magee! Meille kans. Mä haluun myös kaikki viimeistä huutoa olevat vimpaimet. Mitä lie perimää isältäni. :) Hieno on jokatapauksessa ja hyvännäköinen!

Vierailija
2/18 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan varma et oot linkittäny Ferrarin istuimen. meillä ei mies oo pätkääkään kiinnostunu minkänäköisissä tai -merkkisissä istumissa lapset kulkee. Kumma mies sulla, tai sit toi omani on outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on. Täytynee katsastaa livenä, kun aika on meilläkin pian edessä. Meilläkin mies hurahtaa tuollaisiin ihan kympillä!

Vierailija
4/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttee olla jotain näyttöä myös kestävyydestä.

Vierailija
5/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan varma et oot linkittäny Ferrarin istuimen. meillä ei mies oo pätkääkään kiinnostunu minkänäköisissä tai -merkkisissä istumissa lapset kulkee. Kumma mies sulla, tai sit toi omani on outo.

Oho. Mä luulen, et sun mies on outo, tai en sit tiiä. Mä näytin tota mun miehelleni ja se oli ihan fiilareissa. Kyllä minun mieheni ainakin yrittää löytää parhaan mahdollisen istuimen meidän mukulalle ja uusin tekniikka kiinnostaa _aina_. Rautakaupassakin kuluu helposti pari tuntia, kun kaikki vempeleet pitää tutkia. Harrastuksensa kullakin :-)

Vierailija
6/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta toi on kyl Concordin istuin. Nehän nyt on tehny niitä jotain kolkyt vuotta. Ehkä siinä ajassa on jotain oppineet...

Ne muut Concordin istuimethan on saaneet tosi hyviä tuloksia turvatesteissä. Varmaan toikin testataan tänä vuonna...

Vierailija
7/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus ennenkaikkea, mutta kun sitä pitäis jaksaa päivittäin katellakin...

Vierailija
8/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vetoaa enemmän marketin halvin istuin.

Viis turvallisuudesta ja testeistä, hinta se ratkaisee.

Samalla ostaa perkeleen kalliita puhelimia, ja tietokoneita ja design-kenkiä ja pukuja itselleen.

Vierailija
9/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen vetoaa enemmän marketin halvin istuin.

Viis turvallisuudesta ja testeistä, hinta se ratkaisee.

Samalla ostaa perkeleen kalliita puhelimia, ja tietokoneita ja design-kenkiä ja pukuja itselleen.

Onkohan arvot nyt kaverilla ihan kohdillaan. Kandeis muistaa, että kolaritilanteessa ei paljoa design-kengillä tai hienolla puvulla tee. :( Toivottavasti sellaista ei kohdallenne satu!

Vierailija
10/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiiiiihana!! Toi on just tota uutta, pelkistettyä tyyliä, jota oon jo pitkään seurannut, et milloin saapuu Suomen kamaralle. Tahtoo kans!!

Vierailija
11/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä tää mun hyvinpalkattu ekonomimies on hiukan outo, kun ei sitä kiinnosta hienot autot, puhumattakaan hienoista auton turvaistuimista. Turvallisuus on kyl sen mielestä tärkeää, mutta vaimo saa hoitaa noi istuinten valitsemiset ja ostamiset.

Oho. Mä luulen, et sun mies on outo, tai en sit tiiä. Mä näytin tota mun miehelleni ja se oli ihan fiilareissa. Kyllä minun mieheni ainakin yrittää löytää parhaan mahdollisen istuimen meidän mukulalle ja uusin tekniikka kiinnostaa _aina_. Rautakaupassakin kuluu helposti pari tuntia, kun kaikki vempeleet pitää tutkia. Harrastuksensa kullakin :-)

Vierailija
12/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoitanut vertailut ja ostamiset. Minä niitä istuimia eniten käytän, joten ihan tyytyväinen olen asiaan ollut. Tuo kyseinen istuin näyttää aivan älyttömän leveältä, miten mahtais mahtua takapenkille kahden muun istuimen kanssa?

Vierailija
13/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan edelleen. Mun mies ei viihdy rautakaupoissa, autokaupoissa, lastentarvikekaupoissa eikä vaatekaupoissakaan (ainoastaan puolipakolla Käy kun on omat työvaatteet ostettava). Ja miksi mä sitä pakottaisin?? Itse mä olen kiinnostunut remontoinnista, upeista lastenvaunuista ja istuimista , merkkivaatteista jne. Ne hommat on mun heiniä meidän perheessä ja musta tuntuu hassulta, et jonkun muun mies on muka "aidosti" täpinöissään jostain lastenistuimista.

no ehkä tää mun hyvinpalkattu ekonomimies on hiukan outo, kun ei sitä kiinnosta hienot autot, puhumattakaan hienoista auton turvaistuimista. Turvallisuus on kyl sen mielestä tärkeää, mutta vaimo saa hoitaa noi istuinten valitsemiset ja ostamiset.

Vierailija
14/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Minä olen hoitanut vertailut ja ostamiset. Minä niitä istuimia eniten käytän, joten ihan tyytyväinen olen asiaan ollut. Tuo kyseinen istuin näyttää aivan älyttömän leveältä, miten mahtais mahtua takapenkille kahden muun istuimen kanssa?

Mä oon yrittäny etsiä kapeaa turvavyöistuinta meidän lapselle (3 yhteensä). Hyviä sellaisia ei vain ole. Syy on yksinkertaisesti siinä, että istuimen tulee sopia myös sille 135 senttiselle koululaiselle eikä se silloin voi olla mikään kapea. Sen kokoinen lapsi kun on jo iso tyttö/poika.

Jos kolme istuinta haluaa vierekkäin, on auton oltava ISO tila-auto. Perusfarmariin ei mahdu

Vierailija
15/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä twinfix tarkoittaa ja miten se eroaa isofixistä?

Vierailija
16/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Mä oon yrittäny etsiä kapeaa turvavyöistuinta meidän lapselle (3 yhteensä). Hyviä sellaisia ei vain ole. Syy on yksinkertaisesti siinä, että istuimen tulee sopia myös sille 135 senttiselle koululaiselle eikä se silloin voi olla mikään kapea. Sen kokoinen lapsi kun on jo iso tyttö/poika.

Jos kolme istuinta haluaa vierekkäin, on auton oltava ISO tila-auto. Perusfarmariin ei mahdu

Vierailija
17/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydättekö, minkä painoinen lapsi saa vielä mennä noilla istumarattailla?

Vierailija
18/18 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twinfix tarkoittaa sitä, kun isofixin lisäksi istuin on turvavyöllä kiinni. Eli, jos turvavyöistuimessa on lisäksi isofix niin se istuin on silloin twinfix-istuin. Jotenki näin mulle myyjä sen selitti. Isofix on siis ikäänkuin lisäturvana vakauttamassa turvavyöistuinta... muksu on kuitenkin turvavyöllä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi