Agressio, vitutus päällä. Haluisko joku haastaa riitaa ajankuluksi?
Kommentit (11)
Mies oli lasten kanssa pulkkamäessä iltapäivästä saakka ja ovat nyt lämpimässä suihkussa. Laittaa lapset vielä nukkumaan, joten olen harvinaisen rentoutunut ja antivittuuntunut. Sorry.
Paitsi jos vitutuksesi johtuu miehestäsi, joka on mitään tekemätön, saamaton paska, niin sitten saatoin osua viestilläni vahingossa siihen heikkoon lihaan.
Paino? itsekuri? tyhmyys? köyhyys? kunnianhimo?
Tietysti olet, hyvää äitiä ei koskaan voisi vituttaa eikä hyvä äiti ole agressiivinen.
käyttäytyy siis huonosti ja tekee tuhojaan, haistattelee ja vittuilee ja uhkaa leikkiaseilla ja rohmuaa kalapuikkoja.
Koska nyt on ehkä syytä palauttaa takaisin kuri koteihin ja kouluihin. Ilman että saa syytteen jos tukistaa pentuaan tai vetää litsarin poskelle, kurinpitotoimenpiteenä.
No jos olet samaa mieltä, tuskin saadaan tappelua aikaiseksi.
Myöntää, että tämä tapa elää ei toimi, vaan aiheuttaa kärsimystä sinulle ja ympärilläsi oleville. Lopettaa moinen käytös ja ottaa itseäsi niskasta kiinni.
Myöntää, että tämä tapa elää ei toimi, vaan aiheuttaa kärsimystä sinulle ja ympärilläsi oleville. Lopettaa moinen käytös ja ottaa itseäsi niskasta kiinni.
Voit puhdistaa elinpiirisi negatiivisesta energiasta ja elää jatkossa onneelista elämää.
Usko siihen! Kyllä sä siihen pystyt! Sisälläsi on kuitenkin se ihminen vielä, joka tietää mikä on oikein ja mikä väärin. Älä yritä kusettaa itseäsi vaikeissa paikoissa.
Siskoni tuossa taannoin sanokin, että olen sellainen ihminen, jota rakastaa tai vihaa. Välimuotoja ei ole. T. ap
alkaa kärsiä sun käytöksestä ja tärkeä ihminen ei enää rakasta, vaan vihaa.
Kaikkea hyvää sinulle! Uskon, että selviydyt kyllä tästä. Nyt vaan nöyryyttä peliin ja asiaa kohtaamaan. Häpeä on hyvä unohtaa, se ei aiheuta kuin katkeruutta, jos pääsee sinun ja haluamasi muutoksen väliin.
Ihmiset antavat kamaliakin asioita anteeksi, jos näkevät toisen vilpittömyyden. Ota kaikki paska vastaan, se puhdistaa. Usko mua. Lähde elämään elämääsi rehellisesti, silloin et joudu näihin tilanteisiin. Ennen kaikkea ole rehellinen itsellesi!
alkaa kärsiä sun käytöksestä ja tärkeä ihminen ei enää rakasta, vaan vihaa.
Kaikkea hyvää sinulle! Uskon, että selviydyt kyllä tästä. Nyt vaan nöyryyttä peliin ja asiaa kohtaamaan. Häpeä on hyvä unohtaa, se ei aiheuta kuin katkeruutta, jos pääsee sinun ja haluamasi muutoksen väliin.
Ihmiset antavat kamaliakin asioita anteeksi, jos näkevät toisen vilpittömyyden. Ota kaikki paska vastaan, se puhdistaa. Usko mua. Lähde elämään elämääsi rehellisesti, silloin et joudu näihin tilanteisiin. Ennen kaikkea ole rehellinen itsellesi!