Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amerikkalaisella kahdeksikkojen äidillä oli jo kuusi lasta ennestään.

Vierailija
30.01.2009 |

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7860041.stm

Kahdeksikot saatu aikaan hedelmöityshoidoilla.

Hakeutuisitko sinä hedelmöityshoitoihin, jos sinulla olisi jo kuusi lasta ennestään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vaikka yksi lastenlääkäri ja kaksi hoitajaa per lapsi, plus kaksi gyneä ja vaikka kaksi kätilöä, kaksi anestesialääkäriä ja kaksi anestesiahoitajaa mammalle niin siitä tulee vain 32. Mitä ne muut ovat tehneet? Kuinka monta ihmistä mahtuu hääräämään yhden vastasyntyneen ympärillä yhtä aikaa?

Vierailija
2/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lääkkeillä jotka edistävät munan irtoamista, ja sitten olikin irtonut 8 munasolua, mutta sen saivat tietää vasta synnytysosastolla.

Ultrassa näkyi 7 vauvaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksikon äiti: Olen ekstaasissa

30.1.2009 14:12

Maanantaina kahdeksikon synnyttänyt kalifornialaisnainen antoi ensimmäisen lausuntonsa julkisuuteen.

- Olen ekstaasissa lasteni syntymästä, kalifornialaisäiti sanoo julkisuudelle antamassaan lausunnossa.

Kahdeksikon äiti ei kuitenkaan suostunut vahvistamaan julkisuudessa liikkuneita tietoja, joiden mukaan hänellä on jo entuudestaan kuusi lasta. Hän ei myöskään suostunut kertomaan oliko monisikiöraskaus saanut alkunsa hedelmöityshoidoilla.

- Kerromme kyllä aikanamme lisätietoja tästä ihmeellisestä kokemuksesta. Minä ja perheeni olemme todella innoissamme vauvoista, nainen sanoi lausunnossaan.

Kahdeksikon tila on tällä hetkellä hyvä ja lääkärien mukaan tulokkaat ovat sitkeitä kavereita.

KATRIINA MÄKELÄ

Vierailija
4/6 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksikon äiti: Olen ekstaasissa

30.1.2009 14:12

Maanantaina kahdeksikon synnyttänyt kalifornialaisnainen antoi ensimmäisen lausuntonsa julkisuuteen.

- Olen ekstaasissa lasteni syntymästä, kalifornialaisäiti sanoo julkisuudelle antamassaan lausunnossa.

Kahdeksikon äiti ei kuitenkaan suostunut vahvistamaan julkisuudessa liikkuneita tietoja, joiden mukaan hänellä on jo entuudestaan kuusi lasta. Hän ei myöskään suostunut kertomaan oliko monisikiöraskaus saanut alkunsa hedelmöityshoidoilla.

- Kerromme kyllä aikanamme lisätietoja tästä ihmeellisestä kokemuksesta. Minä ja perheeni olemme todella innoissamme vauvoista, nainen sanoi lausunnossaan.

Kahdeksikon tila on tällä hetkellä hyvä ja lääkärien mukaan tulokkaat ovat sitkeitä kavereita.

KATRIINA MÄKELÄ

Vierailija
5/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

munasolua kohtuun?? Nyt on akalla sitten 14 lasta.

Vierailija
6/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi suomessa ei lapsettomuuslääkärit suostu ihan mihin vaan.