Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti tukka on paskanen, argh. Antakaas neuvoja

Vierailija
30.01.2009 |

hiusten pesuun. Olen allerginen vähän kaikelle kosmetuukalle, joten joudun käyttämään aineita,joita allergikoille suositellaan. Mistä apu siihen, että joudun joka saatanan päivä pesemään tukan? Ja joo, ei auta vaikka olisin kaksi vkoa pesemättä. Olen kokeillut useasti. Äitiyslomalla ja hoitovapaallapesin vain 3 kertaa viikossa ja tilanne koko ajan sama. Nyt ei voi mennä töihin paskasessa tukassa. Olen epätoivoinen. Värjätäkään en voi, koska olen allerginen väreille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää pesu kerran viikossa (suunnilleen). Sampoolla pestessä piti pestä joka toinen päivä.

Vierailija
2/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten se tapahtuu käytännössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai silikonin johdannaisia. ihan halpismerkkejä. XZ ja se halpismerkki jonka kyljessä on joku saunamökki vai mikä se nyt oli.

Vierailija
4/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan liueta ja kaadetaan päähän. Sitten vaahdotetaan ja huuhdotaan pois. Se siitä.

Vierailija
5/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten pesen? Ihan tavllisestiko?

Kiitos vinkistä!!!!

Vierailija
6/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusvoiteella? Siis vaikka Decubal on hyvä merkki. Kuulostaa oudolta, mutta psoriaatikko miehelleni sitä neuvottiin ihotautilääkärillä, ja itse olen myös ottanut tuon käyttöön ja sehän toimii! Tukka puhdistuu hyvin, eikä shampoo ärsytä päänahkaa ja se vähentää tukan rasvoittumista (päänahan häiriötilakin rasvoittaa tukkaa).

Vierailija
7/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hieron perusvoiteen kuivaan tukkaan ja sitten hieron sitä suihkussa ja huuhtelen pois. Ainakin omasta, suorasta ja puolipitkästä tukastani voide huuhtoutuu hyvin pois, vaatii ehkä hiukan enemmän hieromista kuin shampoo.

Vierailija
8/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon näistä shampoista ja plussa tietty, että ovat ekologisia.

Suosittelen.

Sarjassa on monta eri shampoota, mutta tässä yksi vaihtoehto rasvoittuville hiuksille:

http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/4007/Ole-Hyva-Shampoo---Nokkos-yrtti

Vierailija
9/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo rasvaiselle tukalle, maksaa 14,50.

On ainakin mulla auttanut rasvoittumiseen, nyt pesen joka toinen päivä + hilseilevä päänahka on nyt oireeton

Vierailija
10/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli myös ongelmana hiusten rasvoittuminen, kun käytin tavallisia shampoita. Mutta sitä ongelmaa ei ole enää, riittää kun pesee hiukset 3 päivän välein.

Vierailija
11/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö rasvoittuvan vai kuivien hiusten tuotteita? Sulla voi olla tosi kuivat hiukset ja jos käytät liian vähän kosteuttavia aineita, niin sun hiukset menee ylikierroksilla.

Vierailija
12/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteinen linna shamppoo on hyvä.

Kampaajat suosittelevat linnalla pestäväksi ainakin muutaman kerran kuussa, koska linna shampoo on kuulemma ainut joka pesee ihan hius juuria myöten.. vaikka ei uskos!! Itse en ole pitkään aikaan muuta käyttänyt kuin linnaa ja olen todella tyytyväinen. :)

Vierailija
13/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nimittän muotoilutuotteiden jäämät saavat hiukset näyttämään likaisilta. Jos käyttää muotoilutuotteita, tulisi hiukset pestä syväpuhdistavalla ~kerran kuussa.

Ehkä käytät liikaa shampoota/hoitoainetta, tai huuhtelet ne huonosti pois?

Tai sitten kyseinen shampoo ei vain sovi sinulle. Kokeile muita merkkejä, käsittääkseni Linna ja Hieno Suomalainen shampoot ovat hellävarasia---> käyvät allergisellekkin...?

Vierailija
14/14 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana ja imetyksen aikana rasvoittui pää ihan eri vauhtia kuin normaalisti. Tavallisesti riittää pesu 3 x vko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme