Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kuinka aikaisin ekat raskausoireet?
30.01.2009 |
elikkä siinä asia lyhesti tulikin. onko mahdollista huomata oireita jo enne menkkojen alkamisajankohtaa? jos niin millaisia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
hedelmöittymisen jälkeen että olen raskaana.Rinnat olivat älyttömän arat ja muutama päivä siitä huomasin hajuaistin herkistyneen,esim. kahvi "haisi" pahalle
Testin tein samana päivänä kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. ja plussaahan se näytti nyt 10+5