Madonna häpeää nimeä JÄTKÄSAARI
Nettisivuilleen on kirjoittanut näin:
"06 Aug 2009 Helsinki FI West Harbour"
Eli ei kelpaa JÄTKÄSAARI vaan pitää olla joku WEST HARBOUR. Uskomatonta häpeilyä!
Kommentit (9)
ja luulenpa että ihan meile suomalaisillekin (ei-helsinkiläisille) "länsisatama" kertoo vähän enemmän kuin Jätkäsaari. Ja pitää myös muistaa, että konserttiin tulee myös väkeä muista maista (Balttian maista, Ruotsista jne.)
Luuletko, että se (tai siis madonnan palkolliset, vai meinaatko että se ihan itse noi tiedot sivuilleen näpyttelee) on ikinä kuulleetkaan mistään Jätkänsaaresta, vaan ihan West Harbourina on paikka varmaan heille esitelty.
ihan itse varmasti ylläpitää ja päivitelee sivustojaan ;DDD
ettei vaan olis siihenkin palkattuna joku immeinen. ja voihan sen paikan nimi engalnniksi ollakin tuo....
Stadsgårdskajeniin niin miksei sitten ruotsalainen tai virolainen Jätkäsaareenkin.
ja luulenpa että ihan meile suomalaisillekin (ei-helsinkiläisille) "länsisatama" kertoo vähän enemmän kuin Jätkäsaari. Ja pitää myös muistaa, että konserttiin tulee myös väkeä muista maista (Balttian maista, Ruotsista jne.)
ulkomailla asustavilla näppiksissään ole... Eli varmaan on keikkajärjestäjän helpompi ja selkeämpi ilmoittaa paikaksi West Harbour kuin Jatkasaari tai Jaetkaesaari. En usko että Madonnan suomenkielentaidot ihan noin hyvät on että osaisi paikannimeä hävetä. Ja miksi edes pitäisi hävetä?
Täh? Miksi häpeäisi? Jos minä lähtisin työmatkalle johonkin paikkaan jonka nimi on "Wjskfohra fheifnjdtgdhraöhöp", miksi minun pitäisi sitä hävetä?
idolinsa sinne tulee esiintymään. Kyllähän kuntoliitoksiakin tehdään ja Sastamalat, Raaseporit ym. tulevat ja on vain käytettävä uutta nimeä.
haloo?