Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä kokemusta siitä Champixista tai Zybanista?

Vierailija
30.01.2009 |

Auttaako oikeasti paremmin kuin nikotiinikorvaustuotteet?

Tuleeko pahoja sivuoireita, mielialamuutoksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin pahat sivuoireet ettei pystynyt koko kuuria vetämään. Tupakka kuitenkin jäi pois eikä koommin ole aloittanut uudestaan.

Ei jäänyt pelkästään tupakanhimo pois, vaan kaikki halut. Ei syönyt, ei nukkunut, mikään ei tuntunut miltään ja kaikki oli paskaa. Pelottava lääke.

Vierailija
2/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö lisää kokemuksia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla löytyy kaapista zyban resepti, en ole vielä hakenut.

Vierailija
4/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia Zybanista johtuvia sivuoireita ei tullut, koska jo pelkästään nikotiinivaje aiheuttaa vaikka mitä: yöhikoilua, painajaisia, masentuneisuutta, jne.

Uskon Zybanin vieneen pahimman terän vieroitusoireilta, mutta ei se silti helppoa ollut. Tärkein oli se tahto lopettaa. Lupasin itselleni, että saan tehdä mitä vain muuta kuin polttaa.

Poltin 17 vuotta askin päivässä ja nyt olen ollut tupakatta melkein 2,5 vuotta. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen lopetusyritykseni.

Vierailija
5/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

zybanista tuli tosiaan pahat tärinät ja univaikeudet ym. mutta sillä pääsin eroon. Toinen lääke miedompi ainakin sivuvaikutusten osalta, näytti olevan myös päävaikutukseltaan heikompi.

Vierailija
6/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni paljon helpommin kuin nikkispurkilla aiemmin lopettamista yrittäessä. On siis lopettanut useamman kerran, sortunut taas, mutta tuon Champixin kanssa oli selvästi helpompaa, miehen itsensäkin sanojen mukaan. Ja minä huomasin sen, että herra ei selvästikään ollut niin kärttyisä kuin nikotiinipurukumilla lopetellessaan...

Mitään ihmeempiä sivuvaikutuksia en muista Champixilla tulleen, ei ainakaan niin, että olisi normaalia elämistä haitannut.

Vierailija
7/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea lopettaneille, toivon kevään aika itse pystyväni samaan!

t.5

Vierailija
8/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä suostuisi Zybania syömään jos vaihtoehtona olisi Champix. Mutta lääkäri ratkaisee mikä on kenellekin sopivin vaihtoehto.

t.farmaseutti

Vierailija
9/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme vuotta sitten. Heti muutaman päivän jälkeen ei tehnyt mieli enää tupakkaa. Aiemmin meni noin aski päivässä. Sivuvaikutuksena tosi energinen olo, unta ei paljon tarvinnut ja jaksoi uurastaa vaikka kuinka. Kolmen viikon käytön jälkeen sain allergiakohtauksen lääkeestä, huulet turposivat. Lopetin käytön ja oireet hävisi heti. Pääsin kuitenkin eroon tupakasta, yhtään en ole polttanut. Suosittelen ehdottomasti, mutta motivaatio lopettamiseen täytyy olla. Muuten ei onnistu!! Tsemppiä!

Vierailija
10/10 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä suostuisi Zybania syömään jos vaihtoehtona olisi Champix. Mutta lääkäri ratkaisee mikä on kenellekin sopivin vaihtoehto.

t.farmaseutti

Silloin kun lopetin, ei Champix vielä ollut markkinoilla. Sehän on tarkoitettu juuri tupakoinnin lopettamiseen, Zyban alunperin ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä