G:paras/söpöisin lastenvaatemerkki?
Kommentit (25)
Natura Puralla on mielestäni aivan ihania vauvan vaatteita. Tutan vaatteet myös kivoja.
Miksi ajattelet noin, että tähän vastaa vaan ne, jotka suosivat kalliita merkkejä? Jos minun intohimoni olisi vaikka OshKosh, niin toki sen voisin mainita, vaikken omistaisi yhtään ainutta vaatetta ko. merkiltä.
Mitä noihin omamainitsemiini merkkeihin tulee, niin eivät taatusti ole kalleimmasta eikä edes laadukkaimmasta päästä, päinvastoin korkeintaan keskihintaisia ja laatuisia, mutta minun silmään kivan näköisiä vaatteita pojille, joissa on jujua.
Ulkovaatteissa tykkään Ticketistä.
Olen niitten liikkeessä aina vain kuolaillut, mutta viimeksi ostin alennusmyynnistä yhdet sukkahousut ja yhden tyttöjen pitkän ulsterin. Siis aivan ihana! Kun tyttö kasvaa siitä ulos, laitan sen seinälle roikkumaan koristeeksi, koska siitä ei voi luopua. Hinta tajuton, mutta alessa just pystyi elämään hinnan kanssa.
Dpam, Catimini, Gap sekä Lindex.
Näissä kaikissa mielestäni hyvä laatu-hintasuhde, paitsi Catimini hiukan tyyriin puoleinen mutta vaatteet ihania!
Ei kun mitäs ne mustikka-puolukkavaatteet nyt olikaan oikealta nimeltään? No ne kuitenkin.
toi hanna andersson vaikuttaa kivalta! ihan uusi tuttavuus...
Catimini on ihana, mutta vähän hintava. Gymboree on kiva ja mun mielestä aika halpa.
Vai käyttekö ulkomailla ostoksilla?
Mistä tilaatte niitä?
Sääli että Sokoksen piti lopettaa niiden maahantuonti joskus 10 v. sitten.
missä on eräänlaisia välittäjiä. Eli siis tyyppejä jotka tekee kimppatilauksia ja lähettää sitten ne kamat eteenpäin meille muille. He saavat itse tästä hyvästä jotain ostohyvityksiä, siis Gapilla on joku bonusjärjestelmä.
Näitähän on monta... 2-vuotiaalle pojalle
asennetta:
- Novastar
- Minirodini
klassisempaa:
- Memini
- Gant
- Norlie
Lapsellista, värikästä:
- Småfolk
- Ej Sikke Lej
- Me&I
- Duns
Ulkovaatteet:
- Ticket
- Molo Kids
Kengät:
- Bisgaard
- Bundgaard
- TImberland
Juu, olen vaatefriikki. :)
Toimiskohan sama myös Banana Republicin, Old Navyn ja Piperlimen tilauksiin? Oletko kokeillut?
Noilla neljällä (siis myös GAP) on kivannäköisiä vaatteita ja hintaansa nähden varsin laadukkaita. GAP loppui Sokokselta ahneuden vuoksi. Se oli hinnoiteltu aivan liian kalliiksi. Noi on Jenkeissä sellasia hyvin keskihintaisia vaatteita ja Suomessa hinnat oli todella kalliita. En ihmettele, jos vain harva osti Suomessa niitä.
Pojalle Timberland ja Esprit sekä Lego