Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa niin törkeesti!

Vierailija
30.01.2009 |

Kuulin just et käly on raskaana. Täyttää kohta 40 ja ne on sanonu et ei tee enää lapsia. Siis ku tää mun käly on maailman teennäisin ihminen ja en voi sietää sitä. Julmaa, mutta mä toivon keskenmenoa. Se on niitä ennenkin saanu. Ajattelin laittaa miehen valitsemaan. Mut ja lapset tai suku. Tää teksti sai mut kuulostamaan mielipuolelta, mutta en viitsi tähän laittaa syitä miks sitä kälyä vihaan, ettei kukaan tunnista. Enkä ole ainoo joka sitä ei voi sietää. Eli perusteltuja syitä on!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja hänen siskollaan on ikäeoa yli 10 vuotta, eli yhteisiä lapsuusmuistoja ei pahemmin ole. Tulen yleensä ihmisten kanssa hyvin toimeen, tämä vaan käy jostain syystä hermoon niin kovin.

Ja kyllä, voimme toki saada lisää lapsia, ja ehkä niitä teemmekin vielä. Tämä on siis vain yksittäinen ihminen elämässäni. Päätin, että en anna hänen enää vaikuttaa mihinkään. Viha häntä kohtaan syö vain itseäni. Onneksi mieheni on kanssani samoilla linjoilla, pyritään pitää tapaamiset minimissä, päättäkööt lapset isoina itse haluavatko olla tekemisissä serkkujensa kanssa. En aio estää sitä.

ap

Vierailija
2/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on TÄYSIN sun oma ongelma. Haloo, onko tää provo. Eläkää omia elämiänne!!! Se käly varmaan inisee onnesta sun idioottireaktioillesi. Ja onnea hänen raskaudelleen, se on aina ihana asia, ihan sama mitä joku kateellinen sukulaisämmä ajatttelee. Ja vielä noin vitun vanhakin lapsen saa, perhana... Ja anna todella sen sun miehen tehdä valinta ja HETI, jos siis on MIES!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei ollut alkuperäinenkään kypsyneimmästä päästä

Vierailija
4/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kai se miten monta lasta sillä sun kälyllä on?

Vierailija
5/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on tekemistä sen kanssa että vihaat kyseistä naista? Katkera kenties?

Vierailija
6/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olen katkera, todella helvetin katkera.

Vierailija
7/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon ja muista ottaa lääkkees.

Tuolla terveydellä miehesi saa lapset ja sukunsa ja sä jäät yksin....

Vierailija
8/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan olen katkera, toisaalta en. Jotain ihmistä voi vaan vihata sydämensä pohjasta. Ja tää käly tietää sen. Se otti sille tosi koville. Oon sellanen ihminen, et saan helposti kavereita ja musta tykätään, ehkä se oli siks miehen suvulle niin järkyttävää, kun en kälystä tykkää. Mut 2: oot ihan oikeessa! Mitä välii??? Sitä yritän nyt hokea itselleni!

ap

Vierailija
9/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kertoo kyllä susta enemmän kuin sun kälystä. Tietenkin voi pilata elämänsä vihaamalla ja katkeroitumalla, mutta;

jos käly on sua jotenkin loukannut, viisas ihminen pyrkii sovitukseen ja anteeksiantoon. Jos kälysi ei ole sua loukannut tuo raivon määrä kertoo siitä että sulla itselläsi on joku vakava tunnevamma tms jonka heijastat kälyysi, koska et halua nähdä asiaa itsessäsi etkä käsitellä sitä.

Tuo ei ole normaalia. Ja nimenomaan se minkä mittasuhteen sun tunteet saavat.

Mut niinhän se menee että useimmiten ihmiset haluaa jäädä typeryksiksi "kälyjä" vihaamaan. Ajattelematta edes sitä miten se vaikuttaa heidän lapsiinsa.

Vierailija
10/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa olla raskaana, vaikka on sanonut ettei tule enempää lapsia! Tilanteet muuttuvat. Anteeksi vaan, minusta sinä annat itsestäsi tosi teinimäisen kuvan kirjoituksillasi. Miten minusta tuntuu, että sinun vihasi syö vain sinua itseäsi? Tuskinpa se kälysi sitä niin vakavasti ottaa kuin itse haluat uskoa.

Vierailija
11/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kyllä ymmärtää mitä ajat takaa... Miksi pitäisi erota miehen kanssa jos käly tekee lapsen? Ja miksi sinä ja lapset tai suku? Eikö mies sitten halua lapsia erossa?

Vierailija
12/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla tosiaan oo muuta tekemistä ku VIHATA jotain kälyä? Ja tuhlata siihen älyttömästi energiaa...

Hurjaa. Etkä voi laittaa miestä valitsemaan. Tosi itsekästä. Miehen suku on mitä on, sille et voi mitään. Eikä voi miehesikään. Sitä on vain kestettävä.

Jos noin ottaa päähän, niin ole itse mahdollisimman vähän tekemisissä kälyn kanssa.

Vierailija
13/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suutuin, kuin kaverini puuttu lapsimäärääni, kun meillä pikku kolmonen mielessä ja olen 43v.

Riita siitä tuli, mutta älysi itse pyytää anteeksi ja sanoi, että oli ollut tosi törkeä.

Nyt tässä on kyllä sinulla ongelma. Lapsi on ollut heille toivottu ja siinä ei kyllä sun mielipiteitä kysytä. Ihan sama mitä teet, mutta he kyllä porskuttavat tyytyväisinä eteenpäin.

Hankkiudu psykiatrille.

Vierailija
14/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välit olen saanut poikki puhumalla suoraan - liiankin suoraan, eikä ole tarvinnut tapailla :) Mutta olemme aikuisia ja joskus on pakko tavata jossain juhlissa, ja käytös on silloin asiallista. Molemmin puolin. Ja silti välit ovat ihanasti poikki.

.

Vierailija
15/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin just et käly on raskaana. Täyttää kohta 40 ja ne on sanonu et ei tee enää lapsia. Siis ku tää mun käly on maailman teennäisin ihminen ja en voi sietää sitä. Julmaa, mutta mä toivon keskenmenoa. Se on niitä ennenkin saanu. Ajattelin laittaa miehen valitsemaan. Mut ja lapset tai suku. Tää teksti sai mut kuulostamaan mielipuolelta, mutta en viitsi tähän laittaa syitä miks sitä kälyä vihaan, ettei kukaan tunnista. Enkä ole ainoo joka sitä ei voi sietää. Eli perusteltuja syitä on!!

Vai on AP llä mies ja lapsia ,Mihin ne eiliset spermapankkihörhöilyt unohtui vai joko oli aika vaihtaa roolia. :)

Oma mielipiteeni on että lapsimäärä on jokaiselle perheelle /ihmiselle sellainen asia joka ei kuulu kenellekään muulle oli ihminen sanonut mitä hyvänsä.Sanoin minäkin että kolmeen jää ja silti neljäs tulossa.Tiedän kyllä että anoppi tulee perseensä repimään mutta so what.Ei se sille kuulu.

Vierailija
16/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä TIEDÄN että mulla on siitä ihmisestä ongelma, ja yritänkin päästä siitä eroon. Puhuttiin juuri mieheni kanssa, että mitä me muista välitetään. Se on itsekin sanonut, ettei niin hirveästi pidä siskostaan, koska se ON äärimmäisen rasittava tyyppi. Eikä tulla pahemmin olemaan tekemisissä.

P.S. mä TIEDÄN että lapsi ei ollut suunniteltu, vaan vahinko...

En kyllä ihan ymmärtänyt tän pointtia:

Vai on AP llä mies ja lapsia ,Mihin ne eiliset spermapankkihörhöilyt unohtui vai joko oli aika vaihtaa roolia. :)

ap

Ihan asiaa kyllä puhutte. Mutta mä en vaan jaksa toivoa mitään hyvää sille ihmiselle. Ei sille muutkaan antais vuoden äiti-palkintoa...

Vierailija
17/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miehesi ei suostu enää uuteen lapseen?

Mitään muuta syytä en voi ymmärtää siihen että vituttaa niin sikana juuri se että käly saa lapsen. Ja mitä väliä onko lapsi suunniteltu vai ei. Varmasti kuitenkin tulee olemaan rakastettu.

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
18/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VASTUULLINEN ihminen ei tee aborttia vaan pitää lapsen, jos suinkin on mahdollista terveyden/talouden jne. puolesta, eli "yllätyslapsi" ei syökse perhettä ahdinkoon vaan mielenterveys säilyy ja rahat sekä aika riittävät.

Ja vaikka mies ei hirveästi siskostaan pitäisi, ovat he kuitenkin verisukua. Vert. jos omat lapsesi eivät enää olisi yhteydessä toisen kumppanin vaatimuksesta, niin olisiko tilanne sinusta reilu...?

SINUN ei tarvitse kälyä nähdä, mutta on ihan asiallista että mies sisartaan näkee ja on muutenkin ainakin muutaman kerran yhteyksissä. Ja lapsista ei ole kivaa jos teidän typerän riitelynnen vuoksi eivät näe serkkujaan:(

Vierailija
19/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin oudolla tavalla mustasukkainen minun ja miehensä yhteisestä menneisyydestä, johon hän ei kuulu mitenkään. Alkaa aina äksyilemään, jos veljeni kanssa muistelemme jotain hauskoja lapsuuden tapahtumia tms.

Selvästi aistin, että hän ei oikein siedä minua, vaikka olen ihan ystävällinen yrittänyt aina olla.