Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin lasten kanssa kolmisin torilla, ostin lapsille jätskit ja sitten mentiin terassille jossa

Vierailija
01.05.2008 |

join yhden siiderin, poltin röökin ja lapset söivät jäätelönsä. Ihan tunsin pariskuntien puolihalveksuvat katseet, yh-renttu terassilla juopottelemassa. Yksikin rouva miehensä kanssa mulkoili vähän väliä.

Tämä rouvashenkilö ei välittänyt vaan nautti juomastaan, mies ei malttanut läheä pihahommista mukaan: )

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me oltiin lapsia 70-luvulla kaikki poltti ja sisällä. Ajattele sitä.

Vierailija
2/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meillä ainakaan kukaan polttanut sisällä tai ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa perheissä oli sellainen painava lasinen tuhkakuppi olohuoneen pöydällä. Tiedättehän, niitä vihreitä, kirkkaita ja ruskeita? Turha tässä on nyt ketään syyttää, aika oli toinen ja tupakkakulttuuri ihan erilainen.

Vierailija
4/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia olis jos kävisit joka päivä terassilla. Lapsillekin varmaan mukava elämys tuollainen :)

Vierailija
5/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sellaisten ihmisten itsetunto on, jotka kertovat muiden ihmisten tuijottelevan tai yleensä laittavat merkille tuollaisen käytöksen. Itse kun olen liikenteessä keskityn vain omiin asioihini, enkä varmasti huomaa vaikka koko kylä tölläisi naamat pitkällään.

Vierailija
6/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on alkoholin ja tupakan käytön taso. Jos ap näyttää deekulta ja sormet kellertää, niitä katseita kerää herkemmin.

Vierailija
7/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella junttia ja sivistymätöntä.

Vierailija
8/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin olen aika herkkävaistoinen ja mulla on tuntosarvet pystyssä. Mutta ei mun valintoja toisten katseet muuta. Siitähän tässä ei ollut kysymys. Uaah, nyt tämä menee siis tupakka ja itsetuntotappeluksi. Taidan poistua.

Vierailija
9/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja minulla astma.

Vierailija
10/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ja minulla astma.

Vierailija
11/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" menen terassille uhmastakin ja poltan tupakkaa ja juon viinaa, että saavat eukot katsoa pitkään" .

Tuskin edes kukaan huomasi. Ei maailma pyöri napasi ympärillä.

Vierailija
12/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt vain kerroin, teille mitä koin, mutta siihenhän tämä menee, että kohta on sosiaalit mun ovella? Tai oisko pitänyt jättää lapset kertakaikkiaan synnyttämättä kun kerta voi joskus jopa polttaa tupakan ja juoda kevätauringossa siiderin?

MISTÄ TÄÄLLÄ SAA KOMMENTOIDA? Virikelapsistako vain?

Vierailija
13/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi siideri sen sijaan on aivan ok.

Vierailija
14/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viestisi osoitti sitä murkkuutta vielä enemmän.

Hiukka liioittelua ja uhoamista " otin vittu oluen ja kohta on lastensuojeluviranomaiset ovella, vittu että mua naurattaa" .

Kuule laps rukka. Kun kukaan tuskin edes katsoi sinua. Toivoit vain, että saisit leveillä, kuinka rohkea olit tupakkasi kanssa.

Säälittävää. Kasva aikuiseksi ja lopeta se näyttämisen halu.

Kenelle sinun muuten tarvitsee näyttää? Jotenkin vaikuttaa, että itsetuntosi on aika huono.

Vierailija
15/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, minä en muuten kiroile.

Vierailija
16/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

radikaalilla pukeutumisella tai käytöksellä. Oli suuri pettymys kun huomasin, ettei se hätkäyttänyt ketään.

Vierailija
17/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan edessä, vaikka olin vaunujen kans liikkeellä. Kaikki katsoi mua ja ny varppina on huostaanotto edessä ja joku sosiaalitantta oven takana.

Voi vinde, että me naurettiin kavereiden kans kun kerroin. Ollaan jo suunniteltu, että kun tantat tulee niin panen miesten kalsarit patterille niin luulevat mun olevan joku huora. Mahtaa niille olla pettymys kun kuulevat mun olevan vakituisessa työpaikassa oleva kunnon äiti.

Buahahaaaaaa.....

Vierailija
18/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen paikkaan vain missä ei ole lapsia.

Vierailija
19/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisti hymyilyttämään..

Vierailija
20/25 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lailla että päällystettiin joku koulukirja jollakin dekkarinkannella ja sitten tunnilla nosteltiin sitä opettajan edessä näkyvästi.

Jos joku ope sitten tarttui syöttiin ja huomautti, että tunnilla ei saa lukea dekkaria, me naureskeltiin, kun oikeastihan ei ollenkaan dekkaria luettu.

No, me oltiin silloin jotain 13 vee...