Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat minimiäitiyspäivärahasta veroja?

Vierailija
30.01.2009 |

,

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verotus on aina vähintään 20%.

Vierailija
2/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS lasketutat vero.fi sivuilla etuuksille uuden veroprosentin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

verotus on aina vähintään 20%.

On aivan järjetöntä maksaa 20 % ja yli pienistä äitiyspäivärahoista ja kotihoidontuesta. Ilmoitatte verotoimistoon tuen määrän ja muut tulot (käy myös netissä) ja ne laskevat siellä erikseen veroprosentin Kelan tuille ja palkalle. Kotihoidontuen päätöslappuun oli tullut taas uusi uhkailu Kelan taholta, että jos teet töitä ja saat kotihoidontukea, joudut maksamaan kotihoidontuesta lisäprosentin mukaan veroa. Sekään ei pidä paikkaansa, jos lasketutat veroprosentin erikseen. Verotoimistosta vielä lähettävät uuden prosentin suoraan Kelalle, joten sekin on hoidettu.

Nim. veroprosentti 12 ja kertaakaan en ole mätkyjä saanut, vaan viimekin vuona sain 600 euroa takaisin.

Vierailija
4/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni 22% koska tukia verotetaan kovemmin kuin palkkoja.

Vierailija
5/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan tuille ei ole mitään automaattista prosenttia, vaan jokainen - fiksu - lasketuttaa omansa. Jos taas haluaa minimaalisista tuista vielä maksaa 20% veroa niin sitten ei voi mitään...

Mulla kotihoidontuen veroprosentti tasan 0.

Vierailija
6/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi en maksaisi? on aika kivaa saada aina joulun alla kohtuullisen iso summa rahaa.. :)

Vierailija
7/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan verotoimistossa kävin laskemassa uuden prosentin.. T: se jolla 22%

Vierailija
8/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla yhteyttä verotoimistoon ja lasketuttamalla, niin ei välttämättä mene sitä 20 prosenttia.

Itselläni 18,5 %.

Vierailija
9/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä kun on sinun oma laskettu prosenttisi. Mutta kun monet tosiaan tuntuvat luulevan, että se on jokaiselle automaattisesti tuo.

Vierailija
10/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse onkin lähinnä meistä, jotka elävät pelkällä kotihoidontuella ja sitten valitetaan että menee 20 % veroa..

Vierailija
11/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, riippuu kaiketi omasta tilanteesta ja muista tuloista, jotka verotoimisto ottaa huomiooon, kun kertoo niistä.

Vierailija
12/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan mieluiten sen 20% ja saan veronpalautusta, kuin maksan 15% ja saan mätkyjä.

Nim. kokemusta on kaikista alle 20% ja mätkyjä tullut mitä pienempi oi prosentti...

Vierailija
13/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisesti ilmoittaa kaikki tuet ja tulot vuoden ajalta, ja prosentti lasketaan niiden mukaan, niin silloin ei saa mätkyjä.

Prosentti aina ollut alle 10% ja koskaan ei ole tullut mätkyjä vaan 100-250 euroa palautusta.

Mä maksan mieluiten sen 20% ja saan veronpalautusta, kuin maksan 15% ja saan mätkyjä.

Nim. kokemusta on kaikista alle 20% ja mätkyjä tullut mitä pienempi oi prosentti...

Vierailija
14/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten mistä johtuu, mutta aina kun oon uuden kortin pyytänyt ja KAIKKI tulot oikein ilmoittanut, niin mätkyjä on tullut. Eikä kyse oo kympeistä, joskus tuli 200e! Että mielummin sitten enemmän, kyllä me sillä pärjätään hyvin.

Vierailija
15/15 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sitten laskemassa sen uudelleen ja ensiasunnon ostajan koronvähennysten jälkeen mullakin nyt prosentti 0!!

Aivan sama jos mätkyjä tulee, sitten mä olen jo töissä taas. Nyt mä sitä rahaa tarvitsen! Kiitos siis teille, sokeasti uskoin sitä kelan lappua missä aina sanottiin sen olevan vähintään 20% :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän