Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei arvosta opiskeluani kotiäitinä olemisen ohella

Vierailija
29.01.2009 |

Olen käynyt nyt 2 v iltaisin lukiota, hoitanut samalla 3 lasta kotona. Nyt ensiviikolla alkaa kirjoitukset ja olen ollut ihan täpinöissäni siitä kuinka se nyt on sitten edessä.

Ihmiset eivät pidä sitä minään, ihmettelevät vaan kuinka jaksan olla niin täpinöissäni siitä.. Hienompaa on ihmisten mielestä veljeni joka lukee ylioppilas ja ammatillisen tutkinnos tässä samaan aikaan, siis valmistutaan nyt samaan aikaan.

Itse olen niin ylpeä itsestäni että halkean, on ihmeellistä että nyt sitten todella olen tässä pisteessä ja kuinka paljon olen vaivaa nähnyt näiden papereiden eteen,

nyt vaan tuntuu etten koko lakkiaisia halua pitää, olen jotenkin niin loukkaantunut....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee pienten lasten kanssa.

T: Kahden lapsen äiti, joka tekee gradua

Vierailija
2/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäsi varten, ja hanki kunnon työpaikka. etkö kuitenkin tee sen itsesi takia, etkä sen takia mitä muut sinusta ajattelevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hieno saavutus! Itse olen opiskellut viiden lapsen kanssa korkeakoulututkintoa, eikä sekään ketään kiinnosta. Kysellään vaan vähän ivallisesti, että , "mitenkäs ne sun opinnot?" kun en ihan samassa aikataulussa saa kaikkea tehtyä kuin lapsettomat kanssaopiskelijani :/ Vaan en edes halua, minä valmistun, kun valmistun, JOS ylipäänsä valmistun. Yksi tutkinto on mulla jo olemassa. Lapset ovat nyt ykkössijalla mun elämässäni.

Vierailija
4/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisen panettelua.

Onnea ap:lle kirjoituksiin. Olet hienon urakan tehnyt, ja voit kyllä taputella itseäs siitä selkään pitkään. Älä välitä kateellisten urpojen kommenteista.

Vierailija
5/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt siihen mitä haluankin oikeasti ruveta tekemään tarvii lukion pohjalle ennenkuin voin edes haaveilla ammatista:)

Minusta lukio on oikeeta opiskelua, siinä missä mikä tahansa muukin ja saan sen kuitenkin alta pois kahdessa vuodessa ja ainakin nyt on yli 9 keskiarvo.

On tämä ollut raskasta, lasten kanssa kun ei ole aikaa aina ottaa kirjaa käteen ja lukea, ja lukiohan on eniten sitä lukemista.

Mutta nyt näitä viestejä lukiessa tajuan että eihän se ole mitään, itse nostan sen liian korkealle jalustalle, koska onhan niitä vaikeampiakin tutkintoja joita ihmiset tekee 10 mukulan kanssa...

Vierailija
6/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ainakaan mun viestini pohjalta :( Minä nimenomaan olen sitä mieltä, että sinunkin saavutuksesi on hieno saavutus!

t. se viiden äiti

Vierailija
7/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisen panettelua.

Onnea ap:lle kirjoituksiin. Olet hienon urakan tehnyt, ja voit kyllä taputella itseäs siitä selkään pitkään. Älä välitä kateellisten urpojen kommenteista.

Vierailija
8/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaikeus vain unohtuu kun sieltä pääsee pois...Lukiota pidetään jonain itsestäänselvyytenä, ja maisterintutkintokin alkaa jo olla läpihuutojutun maineessa, vaikka sitä se ei todellakaan ole. Yleensä sellaista arvostetaan enemmän, mikä on harvinaista...

Vierailija
9/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhua opiskeluistasi, kehua sinua koko ajan, kannustaa säännöllisesti?

Ihan yhtä hyvin voin sanoa, ettei kukaan arvosta minun esimiestyötäni, mietin alaisteni työsuoritusta, yksityiselämän ongelmia, tulosten surkeutta, kehityskeskusteluita jne. illalla ja lomalla. Mutta kukaan ei arvosta tätä! Ettei se vaan kuuluisi pakettiin "esimiestyö"....

Vierailija
10/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohessa.

Ja lukion opettajana muuten tiedä, että lukio on todellakin nykyään läpihuutojuttu.

Vierailija
11/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä tajuaisi erikseen ottaa sitä puheeksi, mutta kyllä musta on erittäin hienoa että pyrit elämässä eteenpäin ja pystyt vielä tekemään sen samalla kun hoidat lapsia.

Vierailija
12/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ainakaan mun viestini pohjalta :( Minä nimenomaan olen sitä mieltä, että sinunkin saavutuksesi on hieno saavutus!

t. se viiden äiti

Ei nyt kaikkien viestit ollutkaan pelkkää aliarvostamista, mutta suututtaa silti kun ihmiset eivät osaa olla iloisia toisten asioista koska itsellä on aina rankempaa...

Olen itsestäni ylpeä, mutta olisi kiva kun joku muukin olisi onnellinen puolestani, olenhan nyt askeleen lähempänä unelmaani.

Enkä sano että kenenkään tarvitsisi hehkuttaa saavutustani, mutta olisi kiva jos joku joskus myös sanoisi jotain positiivista asiasta.

ap

Vierailija
13/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on eriasia jos sieltä haluaa hyvät paperit!!!

Ette nyt ymmärrä pointtia, olen opiskellut lasten kanssa. Se on ihan eri juttu kun ilman lapsia tai sitten niin että lapset ovat hoidossa.

Harmi että täällä on ihmisiä jotka ovat yhtä aliarvostettuja kuin minä, harmi vaan että he eivät ole oppineet siitä mitään!!

ap

Vierailija
14/14 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kolme approa avoimessa yliopistossa parin vuoden aikana. Itselleni opinnot olivat henkireikä ja ihanaa omaa aikaa. Toiset ihmettelivät, miten ihmeessä jaksan opiskella. Jossain vaiheessa tämä ihmettely alkoi jo kyllästyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme