Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeopaattisista valmisteista...imetysasiaa

Vierailija
29.01.2009 |

Uskaltaako noita homeopaattisia valmisteita käyttää jotta maidontuloa saisi lisättyä? Onko joku kokeillut?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vastasyntyneitä hoidetaan homeopatialla. Mutta en ole kokeillut, mitkä auttaisivat maidontuloon.

Vierailija
2/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopaattisissa "lääkkeissä" vaikuttavat ainesosat on laimennettu jopa kokonaan pois. Ne ovat sokeria tai vettä.

Homeopatian ideologian mukaisesti - koska samanlainen parantaa samanlaista - maidon pitäisi lisääntyä juomalla maitoa. Oluella on kuitenkin paljon tehokkaampi vaikutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitat vain tietämättömyytesi ja nolaat itsesi.

t. 2 joka käyttänyt homeopatiaa jo 11 vuoden ajan

Vierailija
4/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeopaattiset lääkkeet on sokeria ja vettä joten voit aivan rauhassa napsia imetyksen aikana.

Vierailija
5/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turvallisia myös imetyksen aikana.

Mulla maidontulon lisäämiseen auttoi muistaakseni Urt. mutta en ihan varma nyt ole tosta nimestä.. Nopea apu se kuitenkin oli.

Voit kysyä esim Hakaniemen Circlum Farmasian homeopatia-puolelta vaikka soittamalla mitä suosittelevat, siellä on homeopaatti paikalla ainakin arkipäivisin.

Vierailija
6/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkaa vetta ovat homeopaattiset laakkeet. Tuttu proviisori kertoi kuinka niita valmistetaan mm. Helsingin YA:ssa. Laimennetaan luonantaistuottetta niin kauan etta se on pelkkaa vetta ja ajatellaan positiivisia ajatuksia samalla. Kylla oli kuulemma naurussa pitelemista. Mutta placebo-vaikutus auttaa aina noin 30% potilaista eli jos uskot laakkeeseen niin todennakoisesti myos koet siita jotain apua. mutta ainakaan vaarallisia tuotteet eivat ole.

Vierailija
7/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin YA:ssa ei ollenkaan myydä saati valmisteta homeopaattisia lääkkeitä.

Ja aika ihmeellistä miten hyvin se 'placebo' toimii pikkuvauvoilla ja eläimilläkin...

Vierailija
8/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Helsingin YA:ssa niita myytykaan, anoastaan valmistettiin. Olivat tehneet sopimuksen valmistaa niita homeopaattisialaakkeita muiden myytaviksi.

Kehoittaisin lukemaan tutkimuksia placebo-vaikutuksesta. Ja aika monet vaivat joihin homeopaattisia valmisteita otetaan saattavat parantua ilman laakkeitakin. Ja viela, eihan niista mitaan haittaa ole. Jokainen tyylillaan.

Vierailija
9/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäköhän apila lie se oli, mikä erityisen hyvin edistää maidontuloa.

Käykää imetystukilistan sivuilta katsomassa!

Vierailija
10/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoten kun rokotuttaa lasta niin voi antaa thujaa pari päivää ennen ja jälkeen rokotuksen rokotusvaurioiden ehkäisyyn.

Vierailija
11/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnärillä fenkoli-teetä, nostatti nopsaan maidon. Eikä paketti maksa just mitään. Pullo ykköstä auttaa yhtälailla nostamaan maidon.

Vierailija
12/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotekaupasta saa esim. Urticalcin-nimisiä tabuja, jotka voi auttaa. Fenkolitee on tosiaan myös hyvää ja ainakin ennen muinoin oli sellaista kuin Mamma-tee, jota kovasti kehuttiin. Mulla auttoi myös tuo homeopaattinen valmiste, jota joku toinenkin muisteli, joku Urtica tai vastaava.

Ei muuten ole homeopaattiset lääkkeet kyllä kalliita! Kympin molemmin puolin on hinnat. Kun käytin lasta homeopaatilla se maksoi 70 e ja siihen sisältyi lääke, joka tosiaan auttoi, toisin kuin varsinaiset lääkärin määräämät lääkkeet, jotka muuten tulivat maksamaan paljon enemmän ja niistä oli sivuvaikutuksia. Ja tämän jälkeen homeopaatti on lähettänyt postissa muitakin lääkkeitä ja ihan ilmatteks.

Vierailija
13/30 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että heruminen olisi vähän helpottunut mutta muuten ei ole vaikuttanut mitenkään maidon määrään. Ykkösoluttakin on kokeiltu, vaikutus aika samanlainen. Tänään sain neuvolasta ohjeita joilla uskon imetytaipaleen vähän helpottuvan ja sitä kautta maidontuotannon pikku hiljaa lisääntyvän ilman poppaskonstejakin. Silti tuo homeopatia kiinnostaa...

ap

Vierailija
14/30 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastui lennolla rajuun yleistulehdukseen ja keskikorvan tulehdukseen, vietiin lentokentältä suoraan sairaalaan ja oli siellä 3 vk tiputuksessa. Eikä käytä enää homeopatiaa.

Mikään objektiivinen tutkimus ei ole näyttänyt toteen, että homeopatia parantaisi. Ks. skepsis.fi.

Vierailija
15/30 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Tänään sain neuvolasta ohjeita joilla uskon imetytaipaleen vähän helpottuvan ja sitä kautta maidontuotannon pikku hiljaa lisääntyvän ilman poppaskonstejakin.

ap

Vierailija
16/30 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin YA:ssa ei ollenkaan myydä saati valmisteta homeopaattisia lääkkeitä.

Ja aika ihmeellistä miten hyvin se 'placebo' toimii pikkuvauvoilla ja eläimilläkin...

Vierailija
17/30 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vastannut tuolla ylhäällä, että olen käyttänyt 11 v homeopatiaa. Olen käännyttänyt umpiskeptikko- miehenikin homeopatiauskovaiseksi. Samoin isäni, äitini, naapurin tädin.... Ei voi olla uskomatta, kun näkee miten se toimii.

Kerron ihan käytännön esimerkin: eräs 70 v nainen oli flunssan jälkeen tosi huonossa kunnossa. Hän ei ollut poistunut kotonaa yhteen kuukauteen, naapuri käyvi kaupassa ja teki ruoan. Koska heti, kun hän nousi sängystä ylös, alkoi hän yskiä, yskiä ja yskiä, eikä lima irronnut millään. Hän oli syönyt jo yhdet antibiotit, jotka eivät tehonneet.

Minä sitten menin apuun. Mummo epäili, ettei näistä mihinkään ole, mutta epätoivoinen ihminen nyt tekee mitä tahansa. Tunnin päästä ensimmäisestä pilleristä hän alkoi yskiä limaa. Limaa irtosi kuulemma pari desiä. Kahden tunnin jälkeen ensimmäisestä pilleristä hän poistui kävelylle talon ympäri - ensimmäistä kertaa neljään viikkoon. Viikon päästä hän oli jo vesijumpassa.

Hän vouhkasi minulle puhelimessa, että ei ymmärrä mistään mitään. Eniten hän ihmetteli sellaista energian ja lämmön tunnetta, joka tuli heti valmistee jälkeen. Mitä luulette: uskooko tämä nainen tänä päivänä homeopatiaan vai ei?

MInulle on kertynyt näitä kokemuksia useita. Ja minä sentäs olen pelkkä amatööri. On aivan yks ja sama, mitä objektiiviset tutkimukset sanovat.

Mikään objektiivinen tutkimus ei ole näyttänyt toteen, että homeopatia parantaisi. Ks. skepsis.fi.

Vierailija
18/30 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastui lennolla rajuun yleistulehdukseen ja keskikorvan tulehdukseen, vietiin lentokentältä suoraan sairaalaan ja oli siellä 3 vk tiputuksessa. Eikä käytä enää homeopatiaa.

Vierailija
19/30 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla maidon tulo ei lopu vaikka miten yrittäis.

Haluaisin lopettaa imettämisen.

En muistanutkaan kuinka se onkaan niin vaikeeta...

Vierailija
20/30 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoten kun rokotuttaa lasta niin voi antaa thujaa pari päivää ennen ja jälkeen rokotuksen rokotusvaurioiden ehkäisyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi