Apua, pilasin hiukseni värjäyksellä. Mitä teen?
Ajattelin piristää itseäni värjäämällä vähän hiuksiani. Ostin sellaisen 6-8 viikkoa kestävän kevytvärin. Tuloksen piti olla jonkin verran vaaleampi kuin oma värini (vähän punertava keskivaalea), mutta nyt tukkani on paljon tummempi kuin lähtötilanteessa. Tukkani oli värjäämätön ja noudatin kaikkia ohjeita.
Itkettää. Halusin vain pienen muutoksen ja valitsin vähän omaa sävyäni vaaleamman, jottei ainakaan tulisi liian tumma, koska se ei sovi minulle yhtään ja olen kuullut, etteivät nuo kevytväritkään täysin lähde pois välttämättä. Voi paska. Miten saan tämän pois? Miten voi tulla tummempi, kun piti tulla vaaleampi. Kyllä ymmärrän, ettei tule ehkä ihan sellainen kuin piti, mutta tämä nyt ei ole mikään "pieni sävyero".
Auttakaa, jooko? :(
Kommentit (6)
mene kampaajalle, kyllä ne tietää mitä tehdä. Jos haluat vaaleammat hiukset ne pitää kyllä sitten ihan vaalentaa. Tai laittaa vähän raitoja jolloin kokonaisuudesta tulee vaaleampi.
ja niin varmaan moni muukin. Niillä kevytväreillä ei tosiaan voi vaalentaa ja ne karttojen sävyt on tehty joillekin Keski-Eurooppalaisille tms., esim. keskivaalea on oikeasti lähes keskiruskea täällä meilläpäin. Kannattaa tehdä pari öljyhoitoa tai laittaa runsaasti hoitoainetta ja antaa vaikuttaa vaikka lämmössä, sitten taas pestä ja tehdä sama muutamaan kertaan. Väri lähtee jonkun verran pois tällä tavalla mutta ei toki kokonaan. Jos haluat vaaleamman sävyn, joudut vaalentamaan ns. oikeilla vaalennusaineilla.
Juuri tuosta syystä en enää IKINÄ värjää itse.
Kerran on kampaaja joutunut tekemään värinpoiston ja uduen värin sitten siihen. Se siitä säästöstä ja mielenpiristyksestä!
käytät pesujen yhteydessä paksuhkoa öljyhoitoa. Väri huuhtoutuu kyllä pois, turha mennä enää vaalentamalla sitä pilaamaan.
pesua sitten vaan ja öljyhoitoa. Ikinä en enää värjää tukkaani kotona tai kampaajallakaan.
Kampaaja osaa sanoa mitä on tehtävissä.