Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua anoppi asiaan!

Vierailija
28.01.2009 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne se että minä en halua (erinäisistä syistä joita en nyt jaksa kirjoittaa) mennä anoppilaan yöksi. Muutaman tunninkin vierailu saa jo paineet kattoon. Matkaa on kuitenkin sen verran paljon että olisi järkevää olla yötä. Mutta ongelma siis se että mieheni ei suostu yksin lasten kanssa menemään. Minunko pitäisi periksi antaa? Vai ollaanko sitten kaikki kotona ja anoppi sitten mulle motkottaa (ei tietenkään miehelleni...)?

Vierailija
2/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies käy lasten kanssa keskenään. en ymmärrä jos et voi miehesi kanssa asiaa niin puhua. mä teen aina silloin kotona suursiivouksen ja muita rästihommia, kaikille hyvä diili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuohota. Itse ainakin inhoan olla yötä jossain kerrostalokaksiossa. Jos on iso talo, missä oma veski yms. voin harkita. Eli menkää hotelliin yöksi siis.

Omassa perheessä mies hoitaa anoppilavierailut yksin lasten kanssa.

Vierailija
4/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä voisit sen verran ystävällisyyttä osoittaa miestäsi kohtaan että yrittäisit vaikkei helppoa olisikaan....varmasti merkitsee miehelle jotain, tuskin on kiva olla kahden rakkaan, huonosti toimeentulevan ihmisen välissä.

Oli vika sitten kummassa naisessa tahansa. Minäkin menin ennen aina miehen mukana vaikka inhosin reissuja, nykyään onneksi välit on jo hyvät ja menen mielelläni....

Vierailija
5/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele näin: joka kerta voi olla viimeinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä