Arsyttaa kun kohta 4v tytto ei osaa aina kayttaytya kiltisti paivakodissa, vaan kiukuttelee hoitajille ja tekee tuhmuuksia isomman vilkkaan tyton perassa. Ei ole kiva kuulla sitten
iltapäivällä mitä ovat tehneet. Vanhemman tytön kanssa palaute on aina ollut päiväkodista ja koulusta vain myönteistä ja siksi vaikea ottaa toisenlaista palautetta vastaan pienemmän kanssa. Toki tulee myös hyvää palautetta, mutta minulla pistää silmään huonommat palautteet ja syytän itseäni. Ylivilkkaudesta ei ole kysymys, vaan tyttö on normaali, toimelias ja impulsiivinen lapsi. Onko muilla samanlaista?
Kommentit (5)
meillä on ainakin nelivuotiaan tyttömme kanssa tällä hetkellä VAIKEAA!!!!!!!!!!! käytös välillä aivan mahdotonta ja mietinkin, onko lapsi vaihtunut :o(
Minä olen lastentarhanopettaja ja kun kerron vanhemmille lasten toilailuista en ajattele niitä " negatiivisena palautteena" vaan kerron vain miten päivä on mennyt. Ei kaikkien lasten tarvitse olla yhtä sopeutuvaisia.
Tuntuu vaan ne toilailut välillä niin älyttömiltä. Kotonakin on vilkas, mutta ei yhtä päätön kuin välillä päiväkodissa. ap
Toinen on kuin ihmisen mieli ja toinen taas... No, valloittavia persoonia molemmat! Joskus vain mietin, kuinka voivatkaan olla niin erilaisia.
ä on oppinut pitämään puoliaan ja tappelemaan isosiskon kanssa. Pelkään että tyttö on villikko vielä eskari-ikäisenäkin tätä menoa. Olen ehkä liikaa täydellisyyteen pyrkiväinen äiti...