ketään kuka ois rv 36 +???
joko ootatte että se syntyis?
pelottaako synnytys??
ootteko pakannu jo kassin valmiiksi lähtöä varten?
onko ennestään lapsia.
voi mä niin ootan et tuo jo syntyis. täyttä tuskaa tän mahan kans olo....
synnytys vaan pelottaa..
Kommentit (3)
Kyllähän sitä välillä oottaa et sais jo pidettyä sylissä... =)
Mut antaa sen rauhassa vielä kasvaa ja voimistua masussa, niin kauan kun siellä viihtyy.
Luonnollisesti synnytys vähän jännää. Mutta toisaalta kun on ensimmäinen synnytys, niin ei oikein tiedä mitä on edessä eikä osaa niinkään pelätä - enemmänkin ajatukset suuntautuu siihen että pian on vauva sylissä (hui!) :) Kunpa synnytys olisi nopea ja vauva terve!
Kassi on jo pakattu. Ei kyllä tunnu vielä siltä et kohta poksahtais. Vatsa on pinkeä ja olo kömpelö, mutta tähän olotilaan olen jo tottunut. Hyvä vaan ettei tiedä tarkemmin koska se tapahtuu, muuten sitä tarkempaa ajankohtaa hermoilis. Saa nähdä käynnistyykö synnytys selkeästi vai joutuuko sitä ihmettelemään supistusten kanssa.
Ollaan jo hommattu turvakaukalo ja vaippoja, äitiyspakkauskin löytyy, mutta ei muuta... Ois jo korkea aika hommata ne vaunut ja hoitopöytä.
niin sikski varmaan hirvittää ku mul on 2ksi lasta jo ennestään ja kumpiki on jouduttu käynnistää, ku menny niin reippaasti yli, ja jos nyt sit ei meekkään yli ja joudun kotoa lähtee.. kauheeta..
mut eiköhän se mee ihan hyvin.. :D
t:ap
odotan, kovasti
ei pelota
olen pakannut
on, 1 lapsi