Keitiösuunnitelmasta! Hoi rakentajat ja remontoijat ja muutkin!
Niin.. alkaa olla aika lähteä kiertelemään keittiöfirmoja ja pyytää tarjouksia keittiökalusteista. Rakentaminen siis siinä vaiheessa.
Kuinka tarkoin olitte jo valmiiksi miettineet esim. ruokailuvälinelaatikon paikkaa, kattiloiden, lautasten ym. paikkaa/ laatikkoa/hyllyä. Meillä olisi selvillä jääkaapin ja pakasteen paikka sekä tiskiallas ja hella. Mutta onko yleenä keittiöfirmoissa fiksuja suunnittelijoita, minne olisi hyvä minkäkinmoisia laatikoita ja kaappeja laittaa. Kuinka pitkälle olitte itse suunnitelleet ennen liikkeisiin menoa?
Vai annoitteko vain keittiön pohjan ja pyysitte siihen suunnitelman ja tarjouksen?
Onko kokemuksia hyviä tai huonoja liikkeistä Oulun seudulta.. missä halpaa, mutta laadukasta? :)
Kiitos!
Kommentit (26)
Voi sanoa että tälläisen tekivät. Millä hinnalla teiltä saa samanlaisen tai onkoteillä jotain lisättävää??? Jos hommat on vähentymässä firmoilta niin asiakas alkaa olla kuningas...
Topi.keittiöt jäi ottamatta, koska myyjä oli päällepäsmäri ja yritti ajaa omia (järkyttäviä) ideoitaan väkisin läpi. Lisäksi materiaalivaihtoehdot vaihtelevat HURJASTI firmoittain!
Puustellin myyjä puolestaan oli mahtava, piirskeittiön, joka mahtui budjettiin. Tiesi mitä kannattaa karsia, että saa vähän luksustakin mukaan jne. Upea, upea keittiö meillä Puustellilta nyt!
Oulusta oon ja Puustellin loistava myyjä nimeltään Soile Kamsula, ota häneen yhteyttä!
terv. 17
Moi. Ostin Sisustusliike Maxilta keittiö ja suosittelen teillekin. Kohtuulliset hinnat ja asiallinen palvelu.
http://www.sisustusmax.ucoz.com
tein todella yksityiskohtaiset suunnitelmat valmiiksi. Mietin laatikostojen leveydet, kaapistojen korkeudet ja sijainnit, samoin eri toiminnot miten ne käytännössä tuli. Meillä vielä lisähaaste siitä että minä olen vasenkätinen ja muut oikeakätisiä joten esim apk:n kanssa piti vähän justeerata. Niin, ja kaikkein tärkein on miettiä kaapin ovien avautumissuunnat jos sellaisia tulee!!
Samoin älä unohda seinän viereen jäävää muutaman sentin rakoa, ovien pitää päästä kunnolla avautumaan!
Joka firma haluaa tehdä suunnitelmansa itse. Kun neuvottelut aloitetaan, ei mennä firman A paperit kädessä, vaan on piirretty firman A suunnitelma vaikka ruutupaperille tai sitten selostetaan se suullisesti. Ikään kuin omana hahmotelmana.