Voiko ihminen valmistua lähihoitajaksi, jos ei suostu laboraatiotunneilla eikä harjoitteluissa
pistämään yhtään ainutta injektiota?!
Meidän (aikuis)opiskelijaryhmässä on kaksi "prinsessaa", jotka eivät "Hui, IIK, voi pistää toista ihmistä!"
Kommentit (9)
sinä saat nobelin äidikielentaidoistasi. Mikä on laboraatio?
ap
sinä saat nobelin äidikielentaidoistasi. Mikä on laboraatio?
Opiskelijat sanovat yleisesti labratunneiksi.
tv. lh-opiskelija
Joillakin meni kyllä viimeisiin päiviin ennen kuin oli lopulta kaikki suoritettuna.
kehitysvammaistenhoitaja valm. 1994.
Ei pääsisi edes sinne viimeisiin päiviin. Nuo asiat tulee jo perusopinnoissa ja ennen toista harjoittelua (ei olisi päässyt siihen harjoitteluunkaan).
-lh-opiskelija
Luulen, ettei edes kurssia saa läpi jos ei laboraatioihin osallistu. Meillä laboraatiotunneilla täytyy olla 100% läsnä (kaikki poissaolot siis korvattava), tosin itse bioanalytiikkaa opiskelen...
ja parhaillaan hohun opintokokonaisuutta käyn. Meillä ei saa kurssia läpi, mikäli ei pistä injektioita lihakseen ja ihon alle (rasvakudokseen). Tällöin ei myöskään pääse harjoitteluun, koska harjoitteluun mennessä täytyy olla lääkehuolto käytynä.
sinä saat nobelin äidikielentaidoistasi. Mikä on laboraatio?