voi prkl :(
huomasin sitten että danonen vitaline jugurtissa ei lue ainesten kohdalla missään että olis pästöroitu.. pelkästään "rasvaton maito, jugurttia, maitojauhe".. kiva. eli listeria testiin? nyt rv13.
Kommentit (23)
missä myytäisi pulloja johon mahdut asumaan raskausajaksi
toi on kyl perseestä tarkistaa joka purkki jonka syö.. *hug*
jos sitä ei tehtäisi maidosta joka on pastoröitu.
Sitä paitsi minun tietääksen pästöroimattomien maitotuotteiden nauttiminen aiheuttaa lästeriää, ei listeriaa.
Siis ihan oikeesti, ei todellakaan tarvii ihan joka purkkia tarkistaa eikä varsinkaan syönnin jälkeen. Siksi toisekseen, saat kyllä ihan hakemalla hakea Suomesta pastöroimatonta maitotuotetta. Voi kiesus avita...
ja syy on vaan yhden danone jugurtin
Ehkä olis varmaan helpompaa olla syömättä mitään raskausaikana....
Tämä on varmin tapa välttää ikävät pöpöt. Kunhan varmistaa, että pullovesi on suomalaista, ja pyyhkäisee desinfiointiaineella pullon suun aina ennen hörppäämistä. Jos asuu kaupungissa, kannattaa, jos ulos uskaltautuu, käyttää maskia.
sitten lapseni on varmaan pahasti vioittunut koska olen KOKO raskauden ajan syönyt päivittäin jugurttia............ HOHHOH ainoat joista on varoitettu ovat juustot
pastöroimattomia/iskukuumentamattomia maitotuotteita, ellei siitä erikseen ilmoiteta.
syöty mikä syöty - se on menoa nyt!
eipä minulle ole kukaan sellaista kertonut eikä neuvolasta saamissa lapuissakaan ole listalla Danone jugurtti
Tuskin haittaa vaikka söit jugurttia. Hyvä se on olla varovainen.
...tutulta vouhotukselta!
Syö kuule rauhassa vaikka raakaa kalaa, se on pieni se prosentti joka siitä taudin saa... ja vielä pienempi mahdollisuus sellaiseen joka on raskaana. Eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka lentokone sattuis tipahtaan taivaalta niskaan.
odottavia kauhee paniikki jos jotain "kiellettyä" syö..... Miettikääpä ennen ei ollut mitää kieltoja ja silti syntyi ihan normaaleja ja terveitä lapsia! haloo..........
eipä minulle ole kukaan sellaista kertonut eikä neuvolasta saamissa lapuissakaan ole listalla Danone jugurtti
Aivan älytöntä palautetta.
Jos ei ole muuta asiaa kuin mollata toista niin voisi sitten olla kirjoittamatta tänne.
neuvolassa sanottiin vain että ei homejuustoja. :S
-ap