Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kaikki Hgin sosiaaliviraston työpaikat netissä,
06.12.2008 |
vai kannattaako soittelu suoraan aluekeskuksiin.... jonka aloitan siis maanantaina!
terv. Helsinkiin muuttanut sosiaalityön opiskelija :)
Kommentit (2)
yritän kuitenkin eka soitella muutamaan virastoon ja tunnustella tilannetta. Pulaa vähänkin alaan perehtyneistä kyllä tuntuu olevan, peruskoulupohjaisetkin tekevät Helsingissä päätöksiä.... kuulema.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kannattaa kysellä itse. Niin minäkin sain töitä. Lähetä avoimia hakemuksia eri paikkoihin.