Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys seurakunnan iltapäiväkerhosta?
12.01.2009 |
.
Kommentit (3)
eli joku pillijuoma (meillä yleensä maito tai mustikkakeitto, joskus mehukin) ja hedelmä/leipä/yms.
srk kerhoon ei meillä viedä varavaatteita tms. pelkät eväät repussa riittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tänään ois lapsi eka kertaa menossa! Enkä ole saanut pariin päivään puhelimella sieltä ketään kiiinni!
Tarviiko sinne ottaa mitään erikoista mukaan...eväitä tai jotain, kyse siis iltapäiväkerhosta klo.13-16
Jos joku tietää niin kiiittelen etukäteen!