Mikä tauti minulla on? Kuumeinen olo mutta ei kuumetta
Eilen alkoi keskellä päivää sellainen kipeä olo, päässä kuumottaa ja jotenkin "jomottaa", ei ole päänsärkyä vaan jotenkin outo ja kuumottava olo :/ lisäksi väsyttää ja heikottaa koko ajan ja hengästyttää helposti. Ei ole yhtään flunssainen olo, ei nuhaa tai kurkkukipua tai yskää. Kävin terveysasemalla hakemassa sairaslomatodistuksen koulua varten ja hoitaja mittasi kuumeen eikä ollut yhtään lämpöä. Sanoi vain että lepään nyt pari päivää ja kirjoitti todistukseen poissaolon syyksi "väsymys". Minua vain huolettaa että mitä tämä on? Ei ole aikaisemmin ainakaan ollut tälläistä oloa :/ voiko olla jotain vakavaa vai olenko turhaan huolissani? Perjantaiaamuna vielä lentomatka edessä, toivottavasti olo paranee siihen mennessä :(
Kommentit (44)
Täällä myös. Pari päivää oli pelkkiä flunssan oireita: aivastutti ja nenää joutui niistelemään. Tänään kolmantena päivänä myös kuumeinen olo ilman kuumetta, väsymys, jano, jatkuva pissihätä, vatsa löysällä ja kuivia ysköksiä. Kaipa nämäkin vaan jonkin sortin flunssaa..
Sama täällä. Aamulla 37,3 ja nyt 36,5 ja Kylmä. Peiton alla tätä naputtelen. Lapsilla oli viime viikolla enterorokkoa..
Särkee ihme paikkoihin lihaksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on melkein sama, heikko olo ja vatsa sekaisin mutta en oksenna. Voiko tarttua 5 kk vanhaan vauvaan?
Totta kai voi
Mulla oli eilen koko päivän kurkku kipeä ja illalla kuumetta 37.7 mutta sit aamulla on taas hirveen tukkoinen olo ja yskä mutta ei Oo kuumetta sit tänään
Mulla nyt illalla ka eilen kuplii oudosti mahassa
Mullakin on ollut kuumeista ja väsynyttä oloa mutta mittari näytti 36 kun mittasin. Niin raskas olo että kotiin 3. kerrokseen kiipeäminen on ollut ponnistus kun normaalisti loikin rappuset ihan noin vaan. Muutamana päivänä vatsa sekaisin ja muutamana ei sekaisin mutta muuten paha olo. Niveliin on särkenyt. Jotain tämä kai on.
Uusavuton on suhteellinen käsite. Kaikki me tänne synnytään pää tyhjänä. Se ja miten saadaa tiedot asioista menee juuri kunten ne sattuu meneen.
Sulla on varmaan hyvä vastustuskyky. Eli joku flunssa, mutta kehosi pystyy taistelemaan sitä vastaan niin, että varsinaisia flunssaoireita ei tule. Taistelusta vaan yleisvointi vähän laskee.
Mulla ollu noin viikon vaihtelevasti samoja oireita. Etätöihin oon nyt kyennyt, mutta olo on kuumeinen ja outo (lämpöä ei ole), väsymystä ja vatsa ripulilla/pahoinvointia (ns krapulainen olo). Kotikorona näytti negaa. Oli vähän pyörryttävä olo niin kävin sen vuoksi verikokeissa ja sydänfilmissä, mutta tuskin siellä on mitään.
Mulla myös vatsa sekasin, päässä jonottaa, nivelet kipeenä. Huono olo. Kylmä hiki jos vähänkin tekee jotain mutta ei kuumetta. Väsyttää koko ajan. Ei nuhaa, kurkkukipua tai muita normiflunssan oireita. Nälän tunnetta ei ollenkaan.
Mulla oli viikko sitten sama, kesti 1,5 viikkoa ja vieläkin on välillä kuvottava olo.
Mittari ei näyttänyt mitään lämpöä kainalosta eikä suusta, mutta oli niin kuumeinen olo, että mittasin vielä 'alakerrasta' ja olikin 38 astetta.
Minulla oli just tuollainen olo kolme päivää sitten. Seuraavana päivänä tein koronatestin ja se oli positiivinen. Nyt sitten vartoilen muutaman päivän ja teen uuden testin. Muuten aivastelen ja nokka vuotaa jonkun verran.
ite olin jo koko syyskuun kipeenä, lokakuu ihan fine ja nyt taas eilen alko nää samat oireet. kuume jää 37,5 alle, mut olo on ihan hirvee, makuulla paras olojatkuva väsymys, hengästyn helposti, päässä tuntuu sumeelta/sattuu ja tuntuu et kasvoiltaki ja yläselästä pukkaa vaa kipeitä kystisiä finnejä. Crp ja lasko mitattu syksyn mittaa myös - molemmat on lievästi koholla, viimesin crp on 13 mikähän syöpä vois olla?
Olisko Korona? Sehän on hyvin monimuotoinen.
Tuntematta aloittajan ikää ja terveyttä muuten, on mahdoton tietää. Mutta voi arvailla. Tavallinen flunssa alkamassa. Korkea verenpaine. Kilpirauhasen liikatoiminta. Koronaroketteeseen liittyvä haitta, eli rokote alkaa toimia ja kuolet kohta.
Niin juuri: Näyttää flunssan alkusoitolta. Paras ottaa aspiriinia tms. ja siemaista lämmintä mehua ja mennä peiton alle sänkyyn ja ajatuksissa ottaa avuksi lorun: Flunssan pakana - pakene pois!!
Onko sulla AP lasta armeijassa?
olet saattanut saada armeijan rokotustaudit.
Ja täällä taas sama tilanne. Kuumeinen olo ilman kuumetta ja joka paikkaa särkee. Ei muita oireita.. vielä...