Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku neuvoa? Kierukka-asiaa.

Vierailija
06.12.2008 |

Eli siis. Syön tällä hetkellä pillereitä ja ne vievät seksihaluni lähes kokonaan. Olen miettinyt vaihtoa kierukkaan, mutta en halua kuparikierukkaa. Kysyisinkin, että vaikuttaako hormonikierukka samoin kuin pillerit? Eli pysyvätkö halut kateissa myös kierukan kanssa? Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siis hyvinkin olla, että siihen vaihtaminen palauttaa halut.

Vierailija
2/4 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla siis sivui oireina pillereistä haluttomuus, painon nousu ja migreeni.

pikkukakkosen syntymän jälekeen laitettiin hormoni kierukka. ekat 3kk oli älyttömän työn takana saada paino pysymään alhaalla vaikka olis pelkkää kurkkua popsinut.... muutama raju migreenikohtauskin tuli kierukan aikana ja halut vähenivät samaan luokkaan kuin pillereissäkin..... JA niin mun menkat kesti kaksi viikkoa.... vuoden mirena kökötti paikallaan hoitaen tehtävänsä mutta en yksinkertaisesti rakasta menkkoja niin paljon että sen olisin 5v halunnut pitää... vaikka kuinka vaikuttaa allueellisesti oli mulla ainakin samat "oireet" kuin pillereistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo painoasia muakin vielä mietityttää. Pillerit on mulla pudottaneet painoa ja kun lopetin niin hävinneet kilot palasivat kuin itsestään. Ja kun lasten jälkeen taas aloitin paino putosi jälleen. Nyt vähän pelottaa lopettaa, kun en yhtään enempää painoa kaipaisi..

ap

Vierailija
4/4 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hormonikierukka vie halut samalla tavalla kuin pilleritkin.

Nimimerkillä Kokemusta on.