Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitaja pystyy huomioimaan jopa lapsen kahdet päiväunet!

Vierailija
27.01.2009 |

Päiväkodissa nukutaan ainoastaan yhdet.

Kumpi kannattaa valita?

Oppiiko lapsi nopeasti yksille unille? ikää melkein 11kk.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan sellaista lasta, joka ei osaa puhua ja siis kertoa mitä pph:ssa päivän aikana tapahtuu. Mielellään en veisi minkäänlaista lasta. Enkä veisi niin pientä lasta mihinkään hoitoon, parivuotiaana on aika sopiva aika lapsen mennä turvalliseen ja virikkeelliseen päiväkotiin.

Vierailija
2/3 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pienimmät nukkuvat 8-9 ja sitten päiväuniaikaan 11-eteenpäin. Ja iltapäiväulkoilun aikaan saavat nukkua vielä kolmannet unet rattassa, jos nukuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin aloittaessaan 1v 3kk vielä kahdet unet. Meni tarhassa aamu yhdeksältä hetkeksi nukkumaan ja sitten 12 aikoihin uudestaan. Molemmat nukkumiset sai nukkua niin pitkään kun nukutti. Eipä se heillekään helpompaa olisi väkisin unia tarvitsevaa lasta estää nukkumasta.

Kuten edellinenkin, en veisi perhepäivähoitoon lasta, joka ei osaa kertoa päivän tapahtumista. (En tosin itse veisi ikinä perhepäivähoitoon lastani, olen itse ollut ja pelkäsin hoitajaa, vaikkei mitään erityistä muistaakseni tehnytkään.) Mielestäni tarha on parempi paikka, siellähän on useampi aikuinen paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme